February 12, 2017

ROZJASŇOVAČ FREEDOM PRO HIGHLIGHT.

AHOJKY KRÁSKY 😊


Mám tu první věcičku z mého menšího nákupu, který jste mohli vidět v mém posledním článku. Chtěla jsem zase vyzkoušet nějaký nový rozjasňovač a když jsem tento uviděla v Tetě, byla to jasná volba. Už na pohled je krásný, moc se mi líbí reliéf s logem Freedomu. Tento odstín rozjasňovače ještě ve své sbírce nemám. Na zimu je perfektní. Je to studený odstín růžové až lehce do ,,šampaň", který mi teď, když jsem v zimě světlá, neuvěřitelně sedí. Dodá jen jemný lesk, takže se z vás nestane žádná diskokoule a vypadáte přirozeně.





Bohužel to na fotce nevynikne tak, jako ve skutečnosti


3 comments :

  1. to je pekný prirodzený odtieň :) presne takto sa mi rozjasnenie páči,ako píšeš, žiadna diskoguľa :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
  2. Ahoj, nechtěla bys natočit update sbírky parfémů?

    ReplyDelete
  3. Taky mám teď nový rozjasňovač od Freedom a je opravdu jemňounký a nepřežene se to tak lehce, takže spokojenost. Obecně s touhle značkou velká spokojenost :)
    Jsi nádherná, krásně nalíčená :))

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...