April 17, 2016

KONEC ZAPATLANÝM NEHTOVÝM KŮŽIČKÁM PŘI LAKOVÁNÍ | MISS SPORTY PEEL OFF.

AHOJKY KRÁSKY :)


V dnešním článečku konečně vyzrajeme nad zapatlanými kůžičkami při lakování nehtů. Znáte to, snažíte se vytvořit si pěknou manikúru pomocí houbiček či dokonce zkoušíte water marble a poté strávíte dvě hodiny odlakováváním zbylého laku, který zůstal popatlaný všude na nehtové kůžičce. Já jsem se z tohoto důvodu právě těmto zdobícím technikám vyhýbala, protože mě to čištění strašně nebavilo. 

Teď jsem konečně našla produkt, který s tímto problémem hravě zatočí. Je to lak na nehty od Miss Sporty - Peel Of. Původně má být použitý jako podklad pod jakýkoliv barevný lak s tím, že ho pak nemusíte odlakovávat, ale jednoduše ho sloupnete. Kvůli tomuto jsem si ho ale nekoupila. Doufala jsem, že stejnou službu prokáže i na kůžičkách. A on to opravdu dokázal !!! Sláva .



Jdeme tedy lakovat. Dnes budeme zdobit houbičkovou technikou. 

Prvně si naneseme Peel Of lak všude kolem nehtu a necháme zaschnout

Nalakujeme první vrstvu bílým lakem 

Na houbičku si naneseme za sebou bílý, mentolový a nakonec růžový lak a začneme ťupkat, samozřejmě se nemusíme bát to všude pořádně zaprasit že jo :D 

Pak už jen přelakujeme top coatem a nehty máme hotové

A teď přichází ta zábavná část, lak kolem nehtu krásně sloupneme a nám zbyde už je pěkná upravená manikúra ☺





Co říkáte na tuto vychytávku? :)


12 comments :

  1. Tak to je super vychytávka! Vídala jsem to často na různých zahraničních nehtových videích a marně jsem zkoumala, kde by se to dalo sehnat u nás. Děkuju za tip!

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky jsem marně pátrala a nakonec našla tento za pár korun, tak jsem hrozně moc ráda :)

      Delete
  2. Super článek, máš nádherné dlouhé nehty a nejspiš i pevné.. Mě se o takovýhle nehtech může jen zdát, mám je strašně měkké a roztřepené.. Právě jsem si koupila zpevnující lak od sally hansen tak mi třeba pomůže.. jsi strašně super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuji :). Svoje nehty mám měkké, třepící se a pořád se lámou a bez gelového laku od Sally Hansen by mi takhle nikdy nevydržely :)

      Delete
  3. To je dobrá vychytávka, určitě zkusím

    ReplyDelete
  4. Tak to je boží! Díky za tip, hned zítra pro něho běžím :)

    SOUL OF SISTERS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to super, to se pak lakuje jedna báseň :)

      Delete
  5. Jojo už jsem o tom slyšela, musím také vyzkoušet. Díky moc za tip.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za těch pár korun je to bezvadný :)

      Delete
  6. toto budem asi nutne potrebovať! dúfam,že je to aj v našich drogériach ! :)

    BeautyMuffin

    ReplyDelete
  7. To je super nápad. Zkoušela jsi tento lak i jako podkladový? Už jsem na něj v drogerce koukala, zajímalo by mě jak dlouho s ním manikůra vydrží. Pod třpytkaté laky, co jdou špatně dolů by se mi hodil.

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...