March 14, 2016

PUNTÍKY PRO RADOST.

AHOJKY KRÁSKY :)

Dneska je venku krásně sluníčkově, už nádherně jarně (aby ne, když nám v neděli oficiálně začíná jaro), doufám, že se sníh už neopováží vrátit a zůstane pěkně tam, kde právě odpočívá a vrátí se zase na Vánoce. 

Už se pomalu ladím do jarní nálady, hlavně do jarního úklidu a změn, které s každým příchozím ročním obdobím uvítám. Chtěla jsem si to v práci trošku zútulnit a také uklidit, protože už jsem se v tom absolutně ztrácela a byla jsem zavalena haldou papírů, papírků a lístečků, které mi tam ležely už od minulého roku a chtělo to zkrátka udělat větší čistku. 

Vše jsem měla na stole poházené, neuspořádané a už jsem si řekla, že už by byla potřeba změna. Abych poličky vyladila něčím pěknějším a působilo to uklizeně, tak jsem pořídila bílé plastové košíčky z Jysku, které krásně zahalily ,,svinčík" a hned to vypadá lépe. Jaro se asi opravdu blíží, když moje košíčky navštívil i motýlek, který si vždy poradí s nějakým mým překážejícím pramenem vlasů.


No a co by to bylo za pití kafíčka z ošklivého hrníčku? Mně osobně ze škaredých hrníčků nechutná. Po roce už bylo na čase si pořídit do práce nějaký pěkný, ze kterého bude kafíčko m ň a m ka :-P. Do oka mi padl krásně puntíkatý (sice obyčejný, ale v jednoduchosti je krása), ze kterého mám velikou radost a to kafčo z něj dnes opravdu chutnalo mnohem líp ;). Tento konkrétní je z Pepca, kde mají na výběr opravdu nádherné hrníčky a při každé návštěvě mám tendenci si nějaký odnést domů. A navíc stál pouhých 25 Kč, no to je další důvod, proč jsem ho tam přeci nemohla nechat :).



A z jakého hrníčku chutná kafíčko nejlépe vám? :)



3 comments :

  1. Presne jak pises, z hezkeho hrnicku to chutna lip:)) Mam cernobile pruhovany, ale tomuhle puntikovanemu bych taky neodolala!

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...