December 23, 2015

BLOGMAS | VÁNOČNÍ PŘÁNÍ.

AHOJKY KRÁSKY :)


Opět dělám takový dvojblogmas, protože jsem ho včera samozřejmě zase zapomněla napsat, jelikož teď pořád přemýšlím nad stěhováním, jestli máme všechno a tak, takže jsem neustále mimo tuto galaxii :D. Tento článeček bude opravdu krátký, jen jsem vám chtěla ukázat, co mi přišlo. Balíček jsem vůbec nečekala a tak jsem se divila, co mi to vlastně přišlo. Byl to balíček od e-shopu www.parfemy-elnino.cz, který mi zaslal na vyzkoušení make-upy, na které jsem točila první dojmy. Recenze budou, jen až v lednu, protože teď mám články laděné do vánočna. V balíčku byl nádherně zabalený dáreček, který mi bylo úplně líto rozbalit, jak krásně vypadal. Nerozbalený ho můžete vidět ve vlogu z tohoto týdne, který by měl vyjít 26.prosince :). V dárečku byl vzoreček, tedy myslela jsem si, že to je vzoreček, ale není. A je to tedy plné balení parfemovaného oleje od značky Frais Monde - Sultan Flowers. Je to taková svěží květinová vůně, která je univerzální na celý rok. Zamilovala jsem si ho, voní naprosto božsky a myslím, že je to hlavně tím, že obsahuje vanilku, kterou já snesu ve všem. K dárečku bylo i krásné přání k Vánocům psané rukou, což mě obzvlášť potěšilo. Zkrátka mi balíček udělal velikou radost a e-shopu moc děkuju :)







No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...