December 15, 2015

BLOGMAS | VÁNOČNÍ NEHTOVÝ FAIL.

KRÁSNÝ ÚTERNÍ VEČER :)


Jak se říká, nikdo není dokonalý a už vůbec se to nedá říct o mém dnešním nehtovém výtvoru. Měly to být nehty ve stylu zabalených dárečků, no ale vypadá to jako zvláštní vlajka s mašličkami od slepého umělce :D. Z dálky to nevypadá tak špatně, ale při bližším pohledu je to celé roztřepané, křivé a škaredé a to jsem se tak snažila. Ne vždy se ale všechno podaří. Nikdy se mi nepovede vše a tady je zkrátka realita. Inspirace to ale pro někoho zručnějšího být může, proto to sem dávám :).





Snad se vydaří příště :)




6 comments :

  1. Zlato, když se něco nevyvede, tak to zkus znova, nebo to dej třeba jen na insta ... já nevím, ale tento příspěvek je podle mě naprosto nepřínosný. Nemyslím a ani nechci to myslet nijak zle, jen jako malou radu :)

    Měj se hezky ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já vím že ne, ale zabralo to docela čas a chtěla jsem to jako díl Blogmas a ty nemůžou vždy být dokonalé :)

      Delete
  2. Jako mě se to náhodou líbí a když si vzpomenu, jaké kreace se podařilo vytvořit mě, tak to vypadá jak od Picassa :D
    Double Infinity by Ella

    ReplyDelete
  3. Ale o tom to je, ne vždy je vše dokonalé ;) Nehty se ti povedly

    ReplyDelete
  4. Ahoj. S tými vlajkami súhlasím. :D Ale páči sa mi, že si to sem dala. :)

    ReplyDelete
  5. Nějak mi to připomíná Švýcarsko. :D Snaha byla, a oproti mým kreacím je to naprosto úžasné. :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...