December 6, 2015

BLOGMAS | VÁNOČNÍ LAK #2 - NYC CRYSTAL COUTURE - 012 RUBY QUEEN.

KRÁSNOU ADVENTNÍ NEDĚLI VŠEM :)


Je tady druhá adventní neděle, utíká to neuvěřitelně rychle, už zbývají jen dvě. Momentálně neodpočítávám dny do Vánoc, ale kolikrát ještě musím do práce, už  by to chtělo odpočinek a víkend na to nestačí :D.

V dnešním Blogmas článku se opět podíváme na vánoční lak. Zavrtala jsem ve své sbírce laků a našla tento, který jsem loni ani nestihla nafotit a vůbec jsem úplně zapomněla, že ho mám. Je nádherný, přesný na Vánoce pokud máte rádi klasické červené laky, tento je navíc obohacen o pěkné třpytky. Kryje krásně již ve dvou vrstvách a schnul také poměrně rychle. Působí na nehtech gelově, což se mi moc líbí. Nevím, jestli je ještě prodávají, ale jestli ano, určitě bych si vzala nějaký další odstín, protože je dokonalý :).

Ve skutečnosti je více tmavě červený a není tak průsvitný, bohužel můj foťák tu barvu tak hezky nevyfotí :(.







No není nádherný? :)


1 comment :

  1. Hezké ozvláštnění "obyčejného" červeného laku. Sluší ti ;)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...