December 10, 2015

BLOGMAS | PLESOVÝ LOOK.

AHOJ KRÁSKY :)


Minulý měsíc jsme s Tomem absolvovali dva maturitní plesy, jeden mojí sestřenice a druhý Tomova kamaráda. Tentokrát se mi povedlo vytvořit vcelku pěkný look na ples, konečně jsem byla spokojená i s účesem, který jsem si po úspěchu udělala i na druhý ples. Vlasy jsem si vytvořila v takovém Hollywoodském stylu, což se mi moc líbí. Nejraději bych ho nosila pořád, ale nechtěla bych u toho vždy trávit takovou dobu, je docela časově náročný, byť tak nevypadá. Mohla bych na něj udělat i tutoriál, pokud byste chtěli :). Líčení jsem chtěla nějaké výraznější, tmavé oči a přirozenější rty. Cítila jsem se v něm dobře, ráda nosím výrazné oči. Teď už se ale můžete kouknout na účes a líčení sami :).








Tady jsem koukám měla ještě docela oteklou tvář po trhání :D


A ještě dvě s Tomem ♥



Také jste už letos plesali? :)




4 comments :

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...