December 17, 2015

BLOGMAS | OBLÍBENÉ VÁNOČNÍ LAKY.

AHOJKY KRÁSKY :)


Víte, že jsem maniak co se laků na nehty týče, takže tu nesmí chybět článek o mých oblíbených vánočních lacích na nehty. Miluju třpytky, takže je to hlavně sbírka takových glitrových laků a jen dvou obyčejných. Připravte se na třpytivou přehlídku převážně modrých laků:)



 Rimmel Glitter Bomb 021 Bedazzle | Moje 3D Efekt 2 | Essence 10 Glorious Aquarius | Gabriella Salvete Circus Circus Forever 06 | E style  18

Avon Mineral Crush Pearl | Avon Mineral Crush Ruby | Moje 19 | NYC 012 Ruby Queen | MR Streetcar Desire | E style 02

Jaké jsou vaše oblíbené laky ? :)


7 comments :

  1. Můj je oblíbeny od Essence 10 Glorious Aquarius

    ReplyDelete
  2. Já nějak vánoční laky nevedu, ale na Štědrý den asi letos budu mít ten červený od NYC :)
    Double Infinity by Ella

    ReplyDelete
  3. Já o Vánocích nosím nejraději červené nebo zlaté laky. Teď mám od Rimmel London z řady Rita Ora takovej pěknej nude a ten je můj oblíbenej kterej nosím furt :D ale třpitky a všechny laky co tu ukazuješ k Vanocům patří a máš skvělou sbírku :3

    ReplyDelete
  4. Ulítávám na třpytkatých lacích! Přijdou mi hrozně Vánoční ;) A ty vločky jak lítají přes celou obrazovku jsou hrozně roztomilé :)

    ReplyDelete
  5. Třpytky mám hrozně ráda ;) co ale ráda nemám je jejich odlakovávání.... to by mě kleplo vždycky :D

    ReplyDelete
  6. Krásne! Ja mám tiež kopu rôznych farieb, ale musím sa priznať, že teraz z čistej pohodlnosti sú mojimi obľúbenými gél laky. Mám pokoj na dva týždne. :)

    ReplyDelete
  7. Ten modrý je úplně boží.

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...