November 8, 2015

RTĚNKY A TUŽKY NA RTY JORDANA.

DOBRÉ RÁNO KRÁSKY :)

Dnešní článek bude plný swatchů rtěnek a tužek na rty, které jsem si objednávala ze stránky jordanacosmetics.eu .

Byla jsem hodně zvědavá na tuto značku, často jsem o ní slýchávala hlavně od amerických youtuberek a tak mě vždy lákala. Zrovna jsem si tak prohlížela jejich stránky a zjistila, že je tam akce a některé rtěnky byly jen za 25Kč, tak jsem si hned nějaké vzala a k nim do košíku přihodila i tužky, které i bez slevy stály jen 30Kč. Zajímalo mě, jestli za tak nízkou cenu bude i špatná kvalita, ale ono vůbec. 

Tužky jsou úžasně pigmentované a dlouho i na rtech vydrží, jedla jsem, pila jsem a tužka pořád vypadala obstojně. Rtěnky už tolik nedrží, hlavně proto, že jsou krémové, ale vůbec mi to nevadí. Za tu cenu jsou tyto produkty náhodou skvělé a já jsem z nich nadšená, ráda je všechny navzájem kombinuji a tvořím nové odstíny :). Teď už se ale jdeme podívat na každou barvičku zvlášť :).

06 DEEP PURPLE - Je už podle názvu krásná, tmavá fialová, která se perfektně hodí na podzim a nosím ji teď velmi ráda.




23 AUBURN - Toto je taková tipická retro hnědo-červená, která myslím bude slušet všem :).




33 CINNAMON - Myslela jsem si, že tato barva mi určitě nesedne, jelikož je hodně oranžová a mně oranžové odstíny nesedí. Tohle je ale pěkný odstín oranžové s nádechem do hněda, který je v pohodě nositelný a dokonce ho teď nosím skoro nejčastěji, zvláště v kombinaci s rtěnkou této značky v odstínu Simply Natural, kterou najdete níže.




43 MAROON - Perfektní odstín fialové s nádechem do růžova, vypadá nadherně se světlounkou růžovou rtěnkou Pink Touch, dokonalost. Tyto odstíny mám zkrátka nejraději a nejvíce mi sedí.





03 SIMPLY NATURAL - Je to hodně zvláštní odstín, taková oranžová smíchaná s broskvovou, pusobí hodně jemně, ale s tužkou Cinnamon vytvoří plně krycí a moc pěknou barvu.





09 PINK TOUCH - Tato rtěnka není moc pigmentovaná, ale to se mi na ní líbí. Dodá rtům jen jemný růžový perleťový nádech.






14 WARM HONEY - Toto je naprosto divná, ale vlastně unikátní barva. Je to  světle hnědá rtěnka se studeným perleťovým odleskem. Myslela jsem si, že to bude taková ta hnusná barva, ale ono vůbec. Na rtech vypadá moc pěkně :).





Máte nějaké produkty od Jordany? :)







8 comments :

  1. Já u Jordany zásadně na laky, hlavně base coaty a top coaty. Úplně nejvíc mi asi sedl ten diamantový base coat, který mi docela loni zachránil nehty ;)

    ReplyDelete
  2. Já nemám bohužel od jordany nic, ale tohle jsou všechno vážně krásné barvičky :)

    SweetElis

    ReplyDelete
    Replies
    1. asi časem rozšířím sbírku, protože rtěnky jsou úžasné :)

      Delete
  3. Od jordany bohužel nic nemám. Odstíny rtěnek vypadají hezky, ale vůbec se mi nelíbí jejich obaly :(
    Double Infinity

    ReplyDelete
    Replies
    1. kvalita rtěnek předčila ošklivé obaly, takže koupě nelituji :)

      Delete
  4. Odstíny vypadají pěkně ale ty obaly :( palec dolů

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obaly jsou vážně příšerně, ale jsou pevné a kvalita rtěnek je také super :)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...