November 29, 2015

LAKY NA NEHTY | AVON MAGIC EFFECTS - MINERAL CRUSH.

KRÁSNOU PRVNÍ ADVENTNÍ NEDĚLI VŠEM :)

V dnešním článku se blíže podíváme na pískové laky od Avonu, do kterých jsem se naprosto zamilovala. Laky od Avonu příliš ráda nemám, příjde mi, že se hned oloupou, alespoň teda ty, které jsem doposud vyzkoušela. Tyto ale drží poměrně pěkně.

 Laky kryjí již v jedné vrstvě, ale pro ještě lepší a dokonalejší efekt doporučuji nanést dvě. Štěteček je takový klasický, až lehce širší a lakuje se s ním jedna báseň. 

Velká výhoda je jejich schnutí, které je bleskurychlé. Než dolakujete druhou ruku, ta první už je suchá, takže doporučuji pro ty, kteří chtějí nalakovat a za chvíli něco dělat. Jelikož laky schnou do takového hrubšího povrchu, nemusíte se bát, že by se vám do nich hned něco obtisklo a kdyby ano, vlastně to ani není pořádně vidět. 

Tyto laky se teď perfektně hodí na plesy a rozhodně i na Vánoce, když jsou tak pěkně třpytivé. Odlakovávání je také hračka, stačí alobalová metoda, nechat dvě minutky působit a jdou hned a lehce dolů. Když je mají v katalogu ve slevě, tak vždy nějaký ukořistím, takže jsem každý sehnala zhruba za 70Kč. Kdo je maniakem do třpytek, tak si tyto laky zamiluje stejně, jako já.



Ruby - Krásná vánoční barvička, která se hodí ke stromečku jako ulitá. Jako jediný není tolik pískový, vytvoří spíše takovou ,,koženou" texturu, ale i tak vypadá na nehtech pěkně a svátečně.




Agate - Nádherná modro fialová barvička, která mi připomíná noční oblohu s hvězdami. Moc se mi na nehtech líbí, jelikož mi fialové odstíny sedí.




Pearl - Můj velmi oblíbený odstín. Je to neutrální stříbrno růžová barva, která se hodí ke každé příležitosti a ke všemu. Kdo má rád decentní nenápadné odstíny, tohle bude jeho favorit.




Topaz - Můj absolutní favorit. Krásná tyrkysovo modrá studená barvička, která bude super i na Vánoce. Zkrátka nejkrásnější odstín, který už nedám z ruky :).





Já se do těchto laků zamilovala, nemám k nim jedinou špatnou poznámku, jsou zkrátka dokonalé a já svoji sbírku určitě rozšířím ještě o odstín Rose Quartz :) 


Máte některý odstín? :)






No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...