October 20, 2015

L´OREAL | MICELÁRNÍ VODA PRO SUCHOU A CITLIVOU PLEŤ.

AHOJKY :)

Dneska se vrhneme zase na nějakou recenzi. Myslím, že žádnou micelárku jsem ještě nerecenzovala, tak to bude asi poprvé. O tuhle se s vámi chci podělit, protože jsem s ní moc spokojená. 

Je to micelární voda od Loreal, která je konkrétně určena pro suchou a citlivou pleť, což je přesně můj případ. Stejnou verzi jsem vyzkoušela i od Nivei, ale z té jsem nebyla nadšená, jako z téhle. 

Na trhu je teď micelárek více, než dost, takže je opravdu z čeho si vybírat. Já ale vždycky sáhla po těch z drogerie. Tuto jsem sehnala v akci za nějakých 100 Kč.



Co slibuje? ,,Zdokonalující micelární voda odličuje stopy makeupu či nečistot z obličeje, očí a rtů a zklidňuje pleť v 1 kroku. Je vhodná i pro citlivou pleť. Hypoalergenní. Bez alkoholu. Bez parfemace"

Co splnila? Líbí se mi, jak krásně mi dočistí pleť po odličování. S jinými vodami jsem měla téměř vždy čistý tamponek, ale s touto tam vždycky něco vidím, takže mám záruku, že mám pleť opravdu čistou. Už nemám tolik černých teček, jelikož mi v pórech nezůstává tolik nečistot. Dobře odlíčí i černou tužku, kterou se mi ve sprše nepodařilo odstranit. Nedráždí oči, ani v nich nějak neštípe. Nedráždí a nevysušuje ani pleť. Určitě ji můžu vřele doporučit, je to skvělá voda za skvělou cenu :).


Máte s touto vodou zkušenosti? :)



2 comments :

  1. Za tu cenu vypadá suprově :)

    SweetElis

    ReplyDelete
  2. Od L'OREÁL jsem toho moc nečekala, jejich výrobky mě nikdy nějak extra nezaujaly, ale tato micelární voda se jim opravdu povedla.:) Používám ji moc ráda.:)

    kyendore.blogspot.cz

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...