March 30, 2015

Recenze | Tvářenky E style 01 Peach a MOJE č.03

Ahojky krásky :)... Dnes vám chci ukázat dvě tvářenky, u kterých jsem se moc těšila, až je vyzkouším. Jedna je od Estyle a druhá od kosmetiky MOJE, které my byly zaslány v balíčku od prodavamekosmetiku.cz. Koukneme se na ně :)




MOJE č.03

- belení je na pohled pěkné, ale nezdá sem i moc pevné, při každém otevření mám pocit, že se víčko ulomí, takže opatrně ;)
- má v sobě jemné třpytečky, které ale na tváři nejsou nějak viditelné, což beru jako plus, nechci vypadat jako diskokoule :D
- je hezky pigmentovaná

- je poněkud prášivější, ale na to jsem už zvyklá i od jiných produktů, takže to už neberu jako minus
- docela špatně se roztírá, vždy mi na tváři uděla fleky a čím víc sesnažím ji rozetřít, tím viditelnější ty fleky jsou :D
- takže tuto tvářenku hodnotím jako průměrnou

(ehm, tady to moc vidět není co? :D )

E style 01 Peach

- balení je pěkné, šroubovací, takže si myslím, že i dlouho vydrží
- je hodně pigmentovaná, takže to chce lehkou ruku
- práší ještě trošku více, než ta od MOJE
- tvářenka se dá pěkně rozetřít do ztracena a působí pěkně a přirozeně
- tuto tvářenku můžu jen doporučit, moc se mi líbí, jak na tváři vypadá :)







1 comment :

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...