March 29, 2015

Lak na nehty | MOJE - Mat efekt č.11 a Efekt 3D č.2

Ahojky krásky :) ... Chci vám ukázat další dva laky, které mi byly zaslány od e-shopu prodavamekosmetiku.cz. Tentokrát to jsou laky od značky Moje, což je česká kosmetika, na kterou jsem byla dlouho docela zvědavá. Žádný zmatňující lak jsem nikdy neměla, jen takový ten topcoat a třpytkatým lakům naopak holduji velice. Tak se na ně jdeme podívat blíže :).


Moc se mi líbí balení těchto laků, dobře vypadá a i drží při lakování. Štětečky už jsou poněkud horší, příjdou mi hrozně tlusté, takže třeba u malíčků to byl docela teror. Nalakovat se s tím ovšem dalo, jen to chtělo cit. Matný lak kryl již v první vrstvě. Byla jsem hodně zvědavá na matný lak, ale nakonec mě moc nezaujal, já jsem byla asi v minulém životě straka, jak se něco neleskne, tak je problém :D. Takže matný efekt na mě velký dojem neudělal, působilo to na mě jako nějaká guma, takže jsem musela vzít oblíbený rychleschnoucí nadlak a vše se hned lesklo a já byla s barvičkou víc, než spokojená :). U třpytkatého laku jsem doufala v trochu větší objem třpytek, že bych případně mohla vykouzlit i plně pokryté nehty se třpytkami, ale ne, kryje jen velmi málo. Naštěstí mám ale tyhle laky nejraději a vždy rozveselí i nudné laky, takže tyto třpytečky se mi moc líbí :). Oba schnou poměrně rychle. Výdrž je o něco lepší, než u laků od E-style, které jsem vám ukazovala v minulém článku. 


Laky se mi barevně moc líbí i přes nějaké výhrady a myslím, že za zakoupení stojí :).






2 comments :

  1. Ten fialový vypadá moc pěkně :)

    ReplyDelete
  2. Krásný článek a s tím štětečkem souhlasím :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...