March 22, 2015

Lak na nehty | E style - 18 Sky Blue a 20 Lime.

Ahojky krásky :) ... Dnes vám chci ukázat dva laky od značky, která mi do teď byla neznámou. Seznámil mě s ní až e-shop prodavamekosmetiku.cz, který mi poskytl několik produktů k vyzkoušení. Je to značka E style, která je českou kosmetikou. Měla by být kvalitní a za dostupné ceny, obojí zatím mohu jen potvrdit. 


No a teď už ke zmiňovaným lakům. Mají nádherné pastelové barvičky. Světle modrý lak jsem už potřebovala, jelikož ten můj starý už vysychal, proto to pro mě byla spása, když mi ho zaslali :). Zelený lak tohoto odstínu ještě nevlastním, ptoto i ten byl pro mě přínosem, jelikož se mi jeho barvička moc líbí, je taková krásně jarní :). Laky mají super štětečky, se kterými se dobře pracuje. Mají poněkud tekutější konzistenci, takže se mi občas stalo, že mi lak stekl až ke kůžičce, ale po chvilkovém zaschnutí jem ho otřela a mohla jsem pracovat dál. Chce to buď jednu tučnější nebo dvě průměrné vrstvy, aby laky kryly, myslím, že to bude tou tekutější konzistencí. Výdrž je průměrná, ale já ty výdrže moc nemůžu posuzovat, když mi všechny laky vydrží sotva dva dny. Každopádně se neoloupal první den, což beru za dobrou zprávu. Myslím, že tyto laky určitě stojí za vyzkoušení :).





1 comment :

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...