December 30, 2014

Vánoce 2014.

Ahojky krásky :).... Já vím, že sem teď moc nepřispívám, ale tak řekla jsem si, že zrovna o fotky z Vánoc vás neochudím. Takže tady je pár fotek ze Štědrého dne, mého líčení a nehtů :).


 Zdobení stromečku, Grinch nesměl chybět :)


 Každoročně si pouštíme lodičky, letos jsem nějak odplavávala :D

Nazdobený stromeček s dárkama :)

 Moje dárečky :)

 Letos jsem zvolila jednoduché nehty, bílý podkladový lak a třpytkatý od Essence :)

 Štědrovečerní outfit :)

 I líčení jsem zvolila jednoduché v hnědých barvách :)

 Zkouška dárku, myslím, že sluší :D

 A ještě jedna s dárkama :D

 Tobíčkovi se moc líbil jeho dáreček :)

 A moc ho zaujala i moje santovská čepička s rolničkama :D

 Vánoce s Tomem <3

 V čepičkách :)

 Prohozené čepičky :D

A ještě jedna bez čepiček :D

Já si Vánoce moc užila, tedy alespoň s Tomem, kdy už mi po třech dnech skončila migréna :). A jaké Vánoce jste měli vy? :)


6 comments :

  1. Máš moc pěkné fotky :) Určitě jsi si Vánoce parádně užila ;)
    FASHION and BEAUTY

    ReplyDelete
  2. Mooc krásné fotky, měli jste opravdu krásnej stromeček a i tobě to na fotkách moc slušíí :) S Tomem jste hrozně krásnýý, přejůů :33 Je vidět, že sis Vánoce skvěle užila :)

    ReplyDelete
  3. Tobe to taaaaak slusi :) a s Tomem jste uplne sladci :)

    ReplyDelete
  4. S Tomem jste opravdu krásný pár, nemohu se vynadívat jak Vám to sluší!
    Moc hezké fotky :)

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky, škoda že už je po Vánocích.

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...