October 12, 2014

Recenze | Dermacol - Zklidňující pleťová voda.

Ahojky krásky :) ... Teď jsem úplně chtěla napsat:,, Vítejte u dnešního videa." :D .. Ne, dneska to nebude video, ale recenze na pleťovou vodu od Dermacolu pro citlivou pleť. Mám ji doma už dooost dlouho a úplně jsem na ni zapomněla napsat recenzi, takže po dlouhé době, ale přeci, ji píšu :).

Co slibuje? ,,Zklidňující pleťová voda pro citlivou a křehkou pleť s výtažkem z oliv. Účinně dočišťuje a hydratuje pleť, zvyšuje její odolnost. D-pantenol a olivový olej zklidňují a hydratují pleť, vytvářejí na ní ochranný film."

Co splnila? Jako první mě zaujalo balení, nevím proč, ale líbí se mi :). U této vody teď dělají jiné, ale pořád pěkné. Jako další jsem si všimla vůně, kteá je jemná a příjemná, taková sladší. Krásně dočistí pleť po odlíčení, na tamponku je vidět, že zbytky make-upu opravdu odstraní. Nedráždí mi pleť, je opravdu jemná, jak slibují. Jsem ráda, že mi nestahuje obličej, nesnáším, když mi něco vysušuje pleť. Používala jsem ji ráno před líčením a večer po odlíčení, po jejím nanesení vždy nanáším krém. Za 119 Kč určitě stojí :).


Shrnutí: U drogerkových pleťových vod určitě patří mezi ty lepší, byla jsem s ní spokojená a můžu ji doporučit všem :). Dávám jí 4 berušky z 5-ti :).




No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...