October 24, 2014

Barvení se Subrínou.

Ahojky krásky :) ... Dneska se budu věnovat barvení vlasů, jelikož toto téma tu už dlouho nebylo a to z důvodu, že mě barvila kadeřnice. Zhruba před měsícem a půl jsem u ní byla naposledy a to jsem si vlasy nechala poměrně dost ztmavit. Výsledný efekt se mi hodně líbil. Hlavně jsem chtěla nějaký odstín, který se nebude vymývat do zrzava nebo zelena, jak se mi stávalo u Garnier Olia, a taky, abych neměla nějak extrémně viditelné odrosty. Nakonec mi namíchala perfektní barvu, která se vymyla úplně do přirozena (jak můžete vidět ve videích) a absolutně vůbec mi nebyl vidět odrost, přesně to jsem chtěla. No jelikož se snažím ušetřit, tak jsem vyrazila do kadeřnických potřeb a přesně tu kadeřnickou barvu jsem si i pořídila. Sice mi míchala odstíny dva, ale ty si byly tak podobné, že jsem si vzala jen jeden. Barva, kterou jsem si pořídila je od Subríny z řady Unique, která má úžasnou škálu odstínů a dá se z nich namíchat úplně jakákoliv barva a můžete ji zakoupit třeba tady. Vzala jsem si odstín 3/6, což je tmavá blond, která chytá spíše do hněda, což se mi líbí. K této barvě je potřeba si dokoupit zvlášť peroxid, konkrétně k této barvě 6% a míchá se to 1:1. Při nanášení barva hodně smrděla, což jsem u Olie nikdy necítila, jelikož byla ovoněna, takže jsem si na ten smrad musela zvyknout a snažit se neudusit :D. Na celou hlavu mi stačila přesně ta jedna tuba + stejné množství peroxidu. Nechala jsem ji působit 35 minut a poté umyla šamponem a nanesla nějakou masku na vlasy. Odstín je krásnej, jsem hodně spokojená, v této barvě se cítím nejlíp :). U této barvy zase na nějakou dobu zůstanu, rozhodně mě to vyjde levněji, než kdybych chodila ke kadeřnici. Barva + litr peroxidu mě vyšli na 237 Kč a to je úžasné, takže každý měsíc dám za barvu jen stovku a ne skoro čtyři, jako u kadeřnice :). Rozhodně tuto barvu všem doporučuji. Navíc pokud si chcete ztmavit vlasy jen třeba o pár tónů, tak nepoužívejte barvy z drogerie, jelikož vám to chytne skoro černě. Kadeřnice mi říkala, že je to tím, že do každé drogerkové barvy se přidává černý pigment, aby se zajistilo to, že barva opravdu chytne, takže nějakou světle hnědou nebo normální hnědou z drogerky nevykouzlíte a s tím mám zkušenosti, takže jděte do nějakou kadeřnické barvy :). 

A tady je už finální výsledek :).












4 comments :

  1. Je to super, tahle barva ti opravdu slusi ze vsech nejvic. :)

    ReplyDelete
  2. Ta barvička ti moc moc sluší :))

    ReplyDelete
  3. Ta tmavá ti vážně sluší víc! :)

    ReplyDelete
  4. Lucinko! moc pěkně se Ti to podařilo nabarvit :) na to, že je to domácí barvení ! smekám :)
    PinkPomegranate

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...