August 9, 2014

Recenze | Ziaja - Šampon na vlasy intenzivní výživa.

Ahojky krásky :)... Už jsem řádně otestovala šampon, který mi od Ziaji přišel na zrecenzování. Takže vám teď o něm už mám co napsat :).

Co slibuje? ,,Jemný, perleťový šampon na jemné a tenké vlasy s koncentrovaným vyživujícím účinkem. Aktivní látky: - komplex vitamínů E, C, B3, B6 - provitamín B5
Působení: - ochraňuje a vyživuje strukturu vlasů - zvětšuje schopnost ochrany vlasů před působením vnějších vlivů - usnadňuje rozčesávání a zabraňuje třepení konečků
Efekt: Vlasy jsou silné a vyživené."

Co splnil? Nečekala jsem, že bude až tak dobrý. Zamilovala jsem se už jen do jeho vůně, která mi připomíná jahodový sirup, hodně slaďoučká a příjemná. Jeho konzistence je taková krémově gelovo tekutější (nevím, jak to mám popsat). Šampon vytvoří krásnou pěnu a dostane z vlasů všechny nečistoty. Nejdříve jsem se lekla, že po opláchnutí vlasy byly hodně jemné, tak jsem se bála, že mi bude vlasy mastit. Ale nebylo tomu tak. Vždycky mi vyhovovaly jen šampony,k teré mi po mytí zanechaly hrubé vlasy, tak jsem poznala, že jsou vážně čisté a po nich jsem vždy měla i nejhezčí vlasy. Tento šampon mě ale mile překvapil. Vlasy byly po umytí sice jemné, ale i tak čisté a krásně vyživené. Mám také pocit, že tento šampon absolutně vůbec nemastí vlasy, ba naopak stále vypadají dobře. Dříve jsem už druhý den po umytí měla vlasy divně zplihlé a více méně mastné, s tímhle šamponem vůbec, dokonce mi vlasy vydrží déle neumyté. Vždycky jsem si vlasy umývala ob den, ten už stačí ob dva dny, což je super :). Navíc vlasy jsou stále takové nadýchané a vzdušné a lesklé. Balení je velké, obsah 400ml a cena je 70 Kč, což je úplné prd za tak skvělý produkt.



Shrnutí: Řeknu vám, že lepší šampon jsem asi nikdy neměla a jestli jsou všechny šampony od Ziaji takové, tak určitě budu zkoušet další a další :). Určitě vám ho doporučím na oživení vlasů, které se více mastí. Víc, než pět berušek dát nemůžu, takže musím zůstat na těch pěti :).

Pokud si také chcete vyzkoušet nějaké produkty od Ziaji, můžete si je objednat na ruzova10.cz

Vyzkoušela jste některá tento šampon? Jaký máte na něj názor ? :)



No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...