August 12, 2014

Outfit | Květované tričko.

Ahoj krásky :) ... Když už dělám nějaký outfit, vždy mě Tom fotí, když hledáme kešky nebo prostě jedu za ním, zakže žádná novinka :D. Tenhle outfit se mi hodně líbí, cítila jsem se v něm dobře. Počasí v ten den bylo takové akorát, na nohy mi nebylo vedro, protože ty kalhoty jsou světlé, takže to sluníčko do nich tak nepálilo a tričko má akorát dlouhé rukávy, aby mi nebylo horko ani chladno, takže pefekt :). Vzala jsem si k tomu žabky, protože jsou pro mě pohodlné a chtěla jsem alespoň na některé části noh ,,odvětrání" :D. Byl to jeden z těch ,,bad hair days", tak jsem si zapletla ofinu společně se zbytkem vlasů, což se mi teď moc líbí a konečně jsem se to naučila i já, vždycky jsem na to byla levá,haha :D. Snad se outfit bude líbit i vám :).


Brýle - C&A
Náušnice - C&A
Tričko - H&M
Kalhoty - C&A
Žabky - CCC
Náramek - od rodičů
Hodinky - Maxi Hit Český Krumlov
Řetízek - od Toma
Prstýnky - různé narozeniny



A jedna postižená :D


5 comments :

  1. To tričko, brýle a hodinky!!♥ Moc ti to sluší :)
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. sluší ti to.. a brýle máš boží :)

    ReplyDelete
  3. Pekne také veselé :)
    pokiaľ si sa ešte nezapojila rada ťa pozvem na letnu giveaway o šaty :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/07/summer-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Wow, všechno krásný a tobě to moc sluší ! :) A máš skvělý účes :)
    Ráda bych vás pozvala na Giveaway ! :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/2014/08/giveaway-za-3000-shlednuti.html

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...