August 19, 2014

Lak na nehty | Dermacol Rainbow Nailpolish - 09 Poison.

Ahojky krásky :) ... Jelikož u nás ruší drogerii DM, tak mají vše za půlku, nabrala jsem si 5 věcí a platila jsem jen 200 Kč. A to se vyplatí :D. Jednou z nich byl i tento lak od Dermacolu. Stále jsem neonkám odolávala, jelikož mě nelákaly, ale tak za 20 Kč, no neberte to ;). Zbyly tam už jen dva odstíny, protože tam bylo lidí jak supů a hned bylo všechno rozebraný :D. Jeden odstín byl takový pofiderně oranžový s hnusnými třpytkami a druhý svítivě zelený, který jsem si i odnesla. Chtěla jsem zkusit, jak bude krýt samostatně, ale nic moc, dala jsem tři vrstvy a stále mi vykukují moje špičkyn ehtů, takže příště zkusím dát bílý podklad, uvidíme, co z toho vyleze :). Šteteček mi vyhovoval, nebyl ani tlustý ani moc tenký. Schnul poměrně rychle, takž jsem se s těmi třemi vrstvami neštvala tak dlouho. Myslím, že bude skvěle vypadat i na nohách :). Do DM se vypravím ještě jednou a uvidím, co tam na mě ještě zbde, co bych si odnesla :D.






7 comments :

  1. Ahoj, jsem z Třebíči a zajímalo by mě jakou Dm ruší, ve městě nebo ve Stop Shopu? Nic jsem o tom neslyšela, ale asi se tam taky vypravím :) A nevíš co chtějí dát místo ní? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, ruší tu ve městě :). Asi měli konkurenci těch dvou drogerií Teta :). Nevím, co tam bude místo něj :) ... ne, že mi tam všechno vykoupíš :D

      Delete
  2. Fujky to je ale hnusná barvička :D Ta mi z těch všech sedla nejméně. Divím se, že ti šly dát tři vrstvy. Já mám ten růžový a ta konzistence je k pláči. Dám jednu vrstvu a konec. Druhá už nejde. Přijde mi jako kdyby ten lak už byl starý, taková hutná tahavá konzistence, no úděsné. Teď mi povíš, že konzistence je v pohodě a že já mám zase jen vadný kus :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně se vcelku líbí, nelíbila se mi ta oranžová :D. No asi máš vadný kus :D konzistence je taková tekutější, dobře se roztírá :)

      Delete
    2. Bomba, tím pádem nebudu psát ani zlostnou recenzi, ale raději si koupím nový a uvidím :D no nemůže být každý kus dokonalý, ale já vždy schytám nějakého zmetka. Ta oranžová se mi taky moc nelíbila. Oranžádu mám od maybelline a to je hodně pěkná neonka.

      Delete
    3. Zkus jiný a uvidíš, normálně ho v drogerii otevři a na té konzistenci to poznáš, že je tekutější, asi jsi měla nějaký vyschlejší :).

      Delete
  3. Určitě to bude vypadat líp :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...