August 15, 2014

Další položka z Wishlistu vyškrtnuta.

Zdravím krásky :)... Nevím, jestli si ještě pamatujete na můj poslední wishlist, ale už jsem dělala jeden článek, kde jsem některé položky vyškrtla. Minule to byly balerínky a polička z Jysku :). Dnes ze seznamu vypadl i pudr od Dermacolu, po kterém toužím už asi přes rok (proč jsem si ho nekoupila ? :D). Prostě přišel mi poměrně drahý a všechny slevy na Dermacol jsem vždycky nějakým záhadným způsobem prošvihla. Teď ale u nás otevřeli novou prodejnu Tety (nevím proč už druhou na jednom náměstí) a dostali jsme leták s nějakými mimořádnými slevami (aby nalákali lidi, znáte to). Mě teda nalákali, byla tam 30% sleva na celý sortiment Dermacolu, tak už jsem neváhala a vyslala mamku, jelikož jsem tam do konce týdne už cestu neměla. Konečně mám pudr doma, mám z něj obrovskou radost (ano, z takové prkotiny tolik radosti :D). Těšila jsem se i na ten štěteček, který mám v plánu používat na bronzer. Dneska jsem ho poprvé i na bronzer vyzkoušela a myslím, že zatím je super na jeho nanášení :). Chtěla jsem světlejší odstín, protože ho chci používat pod oči i přes ně, aby se trošku projasnily. Barva je to pěkná, přirozená s nádechem trošku do žluta, což mi vyhovuje. Co jsem ten pudr zatím zkoušela jen na ruku, tak je po něm pleť fajnově jemňoučká, takže to vidím na nového favorita. Ovšem nedám kopačky druhému pudru od Dermacolu (krajkovému), který miluju, ten jako vždycky budu používat na zbytek obličeje. Já si furt říkám, že pudr, jako pudr, ale hlavně, že už mám asi páté balení toho krajkového :D. Dermacol, co se týče pleťové kosmetiky, naprosto miluju a nedám na něj dopustit, snad se osvědčí :).



2 comments :

  1. Ja som ho mala kedysi ale nevyhovoval mi :/ moc vysušoval pleť :(

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...