July 14, 2014

Recenze | Philip B African Shea Butter Gentle & Conditioning Shampoo.

Ahojky krásky :) ... Jak víte, tak mi před vydáním červnového ladyboxu zaslali několik produktů z něj na zrecenzování. Jeden z nich byl šampon od kadeřníka hollywoodských hvězd, Philipa B. Už jsem měla možnost ho pořádně vyzkoušet a mohu vám o něm konečně něco víc napsat.


 Co slibuje ? ,,Jemný šampon s hydratačními účinky dodává lesk a objem. Nezatěžuje vlasy, má vyvážené pH 5.5 a je bez parfemace. Ideální pro celou rodinu i všechny typy vlasů ke každedennímu použití. Vyživuje vlasy díky obsahu bambuckého másla, chmele, kopřivy a kostivalu. Je obohacen o panthenol, aby posílil vlasy a obnovil jejich elasticitu. Neobsahuje parabeny a ftaláty!"

Co splnil ? Nemá téměř žádnou parfemaci, takže je neutrální a mohl by sednout všem. Stačí malé množství a vytvoří hodně pěny. Já po šamponech požaduji, aby mi řádně z vlasů smyly všechny nečistoty a to poznám tak, že vlasy jsou po opláchnutí hrubé a jako když suché, to je známka čistých vlasů. Tento šampon můj požadavek splnil. Vlasy jsou po něm opravdu čisté a bez všech předešle nanesených přípravků (např. lak na vlasy). Bohužel se mi po něm vlasy rychleji mastí, nevím, čím to je, ale už druhý den je mám takové divně zplihlé a lehce umaštěné, což mě trošku zklamalo. Ovšem plusem je, že první den po umytí jsou vlasy pěkně lesklé a vzdušné, druhý den už se lesknou až moc a nic vzdušného nehrozí. Je škoda, že ten hezký efekt vydrží jen jeden den. Kdybych si tento šampon pořídila za vlastní peníze, asi bych byla trochu naštvaná, jelikož stojí 789 Kč a kvalitou za to nestojí ;).


Shrnutí: Je možné, že na moje vlasy nesedí, ale u někoho tomu může být přesně naopak. Pokud máte s tímto šamponem zkušenosti, budu ráda, když mi o něm něco napíšete do komentářů, zajímá mě váš názor :). Myslím, že i některé drogerkové šampony jsou lepší, než tento. I tak jsem ale ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet :). Nebudu na něj úplně zlá a dám mu 3 a půl berušky z pěti, jelikož hned po umytí jsou po něm vlasy moc pěkné :).




No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...