July 14, 2014

Recenze | PARABEN FREE LIGHT-WEIGHT DEEP CONDITIONING CREME RINSE

Zdravím krásky :).... Dnes už podruhé :). Chtěla jsem to mít hotové při jednom a tak jsem se teď dala do psaní i druhé recenze, tentokrát kondicioneru, který jste mohli vyzkoušet v červnovém ladyboxu, bohužel v podobě miniaturního vzorečku. Řádně jsem ho otestovala a teď se o něm můžete něco víc dozvědět.


 Co slibuje ? ,,Kondicionér, díky kterému se budou vaše vlasy rozčesávat samy. Obsahuje bambucké máslo, proteiny z pšeničných klíčků a sóji, které zabraňují třepení konečků, dodávají objem a lesk. Směs rostlinných extraktů s rostlinnými oleji z kalifornského citronu, pomeanče, levandule a gardenie zvyšují elasticitu i sílu vlasů. Neobsahuje parabeny a ftaláty!"

Co splnil ? Má hutnější konzistenci, která ale ničemu nevadí. Má docela příjemnou vůni gardénie, která se mi ale po době neustálého používání trošku zprotivila, jelikož byla z vlasů citit i po usušení. Já totiž tady ty přírodní vůně moc nemusím, ale to není chyba toho kondicioneru. Vždy jsem ho nanesla do délek vlasů, ne moc blízko hlavě a nechala pár minut působit. Vždy když opláchnu kondicioner, jsem ráda, když mám vlasy krásně jemné. Po tomhle jsem ale měla vlasy téměř stejně hrubé, jako po nanesení šamponu. Říkala jsem si, že třeba to ale nebude problím. Bohužel ale byl, při dalším a dalším poživání jsem měla čím dál větší problém vlasy rozčesat, byly šíleně zacuchané. Když už jsem vlasy po dlouhé době konečně rozšmodrchala, tak jsem je vyfoukala. Vlasy se sice pěkně leskly, ale působily hrozně vysušeně, což také možná byly. Trošku jsem to spravila žehličkou, kterou jsem konce trošku uhladila, takže to vypadalo lépe. Opět bych byla zklamaná, kdybych za něj dala tolik peněz, 769 Kč. Je to opravdu moc. Za takové peníze bych od něj teda čekala více.
  

Shrnutí: Nevím, jestli mám blbé vlasy, že mi ten kondicioner nevyhovuje nebo bude chyba na jeho straně. Mrzí mě, že jsem o něm nemohla napsat moc dobrého, ale nechci prostě lhát, chtěla jsem vám na pravou míru říct, jaký mám na něj názor. Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaké s ním máte zkušenosti vy nebo jaké byly vaše vlasy po použití alespoň těch vzorečků z ladyboxu :). Po prvním použití jsem měla vlasy krásné, jak jsem říkala u rozbalovacího videa, ale s dalším používáním se to zhoršovalo, nevím, čím to je. No bohužel mu nemůžu dát víc, než 2 berušky z pěti ;).




2 comments :

  1. ještě jsem o něm vůbec neslyšela, ale vypadá moc dobře:)

    Eva Hearts Life

    ReplyDelete
  2. Taky jsem o něm neslyšela :-))

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...