June 19, 2014

Outfit | Mentolové džíny.

Ahojky krásky :). V tomhle outfitu mi snad poprvé nebudete kritizovat neladící kabelku, tady už snad ani víc ladit nemůže :D. Tentokrát jsme s Tomem zase hledali kešky a jelikož nás to mělo táhnout do lesa, tak jsem byla ráda, že sem si nové balerínky nakonec nevzala, jelikož jsem se na té stráni málem zabila i v teniskách ;). Určitě by ten outfit vypadal mnohem lépe s balerínkama, ale i ty černobílé tenisky se k tomu vcelku hodily. Ale aby jste si zase nerýpali, jak umíte, tak jsem všechny fotky ořízla od noh, aby vás to nesvádělo ;). Tentokrát se mi outfit poměrně líbil a dobře jsem se v něm cítila. Jen ty světlé kalhoty nebyly úplně šťastná volba do lesa ;). Snad se i vám bude tento outfit líbit už poněkud více, než ty minulé :).


Brýle - Gate
Náušnice - od Tomovi mámy
Řetízek - od Toma
Top - NewYorker
Džíny - C&A
Kabelka - vietnamci
Hodinky - obchod v Českém Krumlově
Náramek - od čtenářky Anetky
Boty - Nike
Lak na nehty - e.l.f. - Coral Dream





2 comments :

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...