June 29, 2014

Outfit | Černo-růžově.

Ahojky krásky :)...Mám tu pro vás další outfit, tentokrát se poměrně oteplilo a já byla chvilkami naštvaná, že jsem si nevzala kraťasy, jelkož to do té černé barvy pěkně peklo. Nakonec jsem to v tom horku úspěšně přežila a neroztekla se. Opět jsme s Tomem hledali kešky a ta včerejší byla na takovémhle krásném lesním místě. Bylo tam dobré světlo pro fotky. Ovšem Tom stále mačkal spoušť a já se pořád hýbala, takže z toho vznikly jen tyto momentky :D. A ano, zase mám tu stejnou kabelku :D.


Pološaty - NewYorker
Legíny - C&A
Kabelka - vitnamci
Balerínky - vietnamci
Brýle - Gate
Řetízek - od Toma
Náramek - od čtenářky Anetky
Hodinky - z Č.K.
Náušnice - netuším







7 comments :

  1. Moc ti to sluší! V tom ti nádherně vynikla postava :))

    ReplyDelete
  2. Jít v tomhle do lesa, tak se akorát tak za*eru :D ale moc ti to sluší a jak říkala Caroline krásně ti v tom vynikla postava :)

    ReplyDelete
  3. Veľmi pekné, mne len trošku nepasuje tá kabelka :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Dobrá volba, moc Ti to sluší :)

    ReplyDelete
  5. ruzova ta krasne ozivi!


    Pozyvam na letnu Sally Hansen a Oriflame giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...