June 10, 2014

Ladybox | Květen 2014.

Ahojky krásky :)... Už jsem pořádně otestovala všechny produkty z Ladyboxu a natočila recenzi. Je to už déle, co jsem ji přidala na YouTube, ale tak co, ono už je zázrak, když sem nějaké to video vůbec přidám :D. Ladybox mě oslovil s nabídkou spolupráce, kterou jsem ráda přijala, jelikož už jsem krabičku dlouho neměla. Myslím, že květnová krabička se podařila, všechny produkty mi jakž takže vyhovují, tedy kromě čokolády, která mě vůbec nenadchla. Nějvětší radost mám z odličovače od Ziaji, který jsem už i samostatně recenzovala tady. Krém od firmy Xhekpon je také poměrně dobrý, na mě je možná až moc hutný, ale na noční hydrataci je super. Přírodní pigmenty od Alvy mají nádhernou barvičku, mojí oblíbenou fialovou, dobře se nanáší, hůř už se sice dostávají z jejich balení, ale na oku drží a neslévají se do záhybu. Odličovací tamponky od Bel jsou skvělé pro odlíčení očí, jsou jemné, nepouštějí chloupky a nedělí se na dvě půlky jako ostatní tamponky. Rozjasňovač od MeMeMe je na léto jako dělaný, krásně projasní lícní kosti, aniž byste se nějak přehnaně leskly, aplikátor je ale strašný, celý se mi rozježil a špatně se pak vrací zpátky do lahvičky, ale na nějaké to ťupání po obličeji je akorát. No a to je z květnového Ladyboxu vše :). Táké se vám tato krabička obsahově líbila ? :)


No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...