June 28, 2014

Dvě přání z wishlistu splněna.

Ahojky krásky :)...Není to tak dávno, co jsem na blog přidávala wishlist, kde byly věci, které si asi teď nejvíce přeju. Hlavně už jsem chtěla konečně balerínky, to byl mor nějaké sehnat. A hele, šla jsem k vietnamcům a tam jedny pěkné sehnala, v černé barvě. Napadají mi, na paty jsem nalepila patěnky, takže ani nedřou. Jednou mě teda odřely něco jako nárt, takže jsem si na ta místa do boty nalepila náplst a zdá se, že už nebudou dřít ani tam. Oblepené ze všech stran, lae hlavně, že nedřou :D. Jelikož se mi v nich vcelku pěkně chodí, tak jsem neváhala a běžela si ještě pro jedny, akorát v béžové barvě. Ty jsem si ale koupila ve větším číslo, jelikož, nevím proč, mi byly 36ky malé. Takže mám teď super dvoje balerínky a mám z nich obrovskou radost :). A stály jen 200 Kč, YES !!! Řekněte mi, jestli se vám ty balerínky taky tak líbí, jako mně :).

Dále na mém listu byla skříňka s poličkami z Jysku. Najednou ji měli na letáku v akci, tak jsem neváhala a jela si pro ni. Taťku to stálo nervy a spoustu sprostých slov, ale nakonec ji sestavil :D. Šoupla jsem ji do rohu vedle stolu, takže teď pokoj působí zase útulněji :). Ještě jsem plně nedomyslela, co si tam dám, stále to přesouvám a zkouším různé varianty. Až něco vymyslím a ještě si k tomu uklidím v pokoji, tak čekejte Room Tour :D. 

A to je všechno, co se zatím z tohoto wishlistu splnilo. Ale i z těch dvou (třech) věcí, mám vážně radost :).







4 comments :

  1. Natrafila si na krásne balerínky :)

    ReplyDelete
  2. Balerínky jsou velice roztomilé :) Police taktéž, už se moc těším na Room tour :)

    ReplyDelete
  3. Ty balerínky jsou moc hezké :) Jako další si určitě pořiď tu masku, je skvělá a náááádherně voní!

    ReplyDelete
  4. Ahoj Lucko,
    Pokud máš někde poblíž Globus zkus se na tu masku podívat tam :) moc pěkný blog mám ho strašně ráda stejně jako tvá videa! :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...