May 29, 2014

Video | Rozbalování květnového Ladyboxu.

Zdravím krásky :)...Pokud sledujete můj YouTube kanál, tak jste si všimly, že už vyšel květnový Ladybox. Oslovili mě s nabídkou recenzování a já neváhala a nabídku s radostí přijala. S tohoto boxíku mám velkou radost, všechno ráda zkouším. Kromě teda té čokolády, ta mi jediná vyloženě nesedla, ale každý má jiné chutě, že :). Moc mě potěšilo a mile zaskočilo, že toto moje video zveřejnili i na stránkách Ladyboxu :). A co boxík obsahoval ? :)

Pro tento měsíc přišel v krásné růžové krabiččce :)





Všechny věcičky už testuji a až všechny otestuji, natočím další video, kde vám o všech produktech něco řeknu. Už jsem zrecenzovala jeden produkt z boxíku a to konkrétně jemný odličovač očí od Ziaji, který si prostě zaloužil samostatnou recenzi :). Můžete si ji přečíst tady, pokud vás to zajímá :). A teď už k videu.



Jak se vám květnová zamilovaná edice líbí ? :)


3 comments :

  1. fůůůůjjj taky bych jí nejedla =DDDD

    Loveliness By Tess

    ReplyDelete
  2. Nebojíš se, že ti někdo ten kód na slevu vyžere? :D

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...