April 11, 2014

Video | Druhý balíček od čtenářky Katky.

Ahojky krásky :)...Před pár dny mi opět napsala Káťa, že prý má pro mě druhý balíček. Takže jsem se těšila, až příjde :). Káťa mi udělala nesmírnou radost, nečekala jsem, že mi toho zase pošle tolik :). Je moc hodná a má skvělý vkus, všechny věci využiju a ráda vyzkouším a některé i zrecenzuji :). No a tady už jsou ty krásné věci, co mi poslala :)


Všechny věci mi poslala nádherně zabalené :)

Tělové mléko, náušnice a krásný lachtánek :)

Lak na nehty, pero na zpevnění nehtů, lesk na rty, oční stín, gumičky a bonbónky :)

Sbírka vzorečku, na které se těším, až je vyzkouším :)

Extrémně roztomilý přívěšek lachtánka :)


Káti moc děkuju za zaslané produkty a už se nemůžu dočkat, až je všechny vyzkouším :)


1 comment :

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...