April 14, 2014

Co jsem si koupila ?

Ahoj krásky :)...Včera jsem byla za Tomem a hledali jsme zase kešky, našli jsme dvě :). Potom, jelikož jsem měla 25% slevu na jeden kus oblečení do C&A, tak jsme se vydali tam. Procházela jsem to tam asi 10x dokola a pořád jsem si nemohla nic vybrat, nic moc se mi nelíbilo. Hledala jsem hlavně obyčejné černé legíny, protože už si dlouho říkám, že to je základní výbyva šatníku a já žádné nemám. Nakonec jsem teda jedny našla a chtěla jsem je hodně upnuté, tak jsem sáhla po velikosti S, docela jsem se do nich soukala, ale líbi se mi, jak jsou upnuté a jsou pružně. takže neškrtí. Stály 198 Kč a po odečtení slevy nějak 150 Kč, což je super :). Dál jsem hledala nějaké tričko k nim, ze kterého by mi nečouhal zadek a našla jsem pěkné jednobarevné (takové mám nejradši) dlouhé tričko nebo šaty, to nevím. V červené barvě ještě nic moc nemám a navíc se mi i k těm legínám líbila nejvíce. Tričko stálo jen 125 Kč, takže hodně výhodný nákup :).

Samozřejmě jsem nemohla zapomenout navštívit drogerii, tak jsme zavítali do DM. Hlavně jsem šla koukat po lacích na nehty, prostě moje úchylka. Už dlouho potřebuji klasický černý lak, protože ten od Essence mi už dávno vyschnul a bez černého laku jsem jako bez ruky :). Naštěstí měli v akci laky od Coloramy za 40 Kč, tak jsem si vzala ten černý lak a pak jsem vybírala dál a vzala ještě jeden pěkně třpytivý, který teda věnuji vám do nějaké příští GA :).





4 comments :

  1. Legíny mi příjdou trošku dražší, ale nevidím materiál, že jo... ;) Jinak černý lak jsem nepoužila už pěkně dlouho =P

    Loveliness By Tess

    ReplyDelete
  2. Krásné legíny :) I když já teda legíny mám hlavně od vietnamců no :D Co se týče trička, já jsem spíš tílkový typ, ale barvička je pěkná :) No a černý lak...po té co jsem svůj takřka nepoužívaný nadobro vyhodila, nevlastním žádný a nevadí mi to :) Já jsem spíš na ty barvičky :D

    ReplyDelete
  3. Laky jsou moc pěkné :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...