February 9, 2014

NailArt | Klasická francouzská.

Ahojky krásky :)...Tak jsem takhle přemýšlela, jaké si vytvořit nehty. Chtěla jsem něco jednoduchého a nepřeplácaného, co by se hodilo k zimě. Nakonec jsem si vzpomněla, že už jsem dlouho neměla na rukách klasickou francouzskou manikúru. Nepoužívala jsem žádné šablonky, prostě jsem to tak nějak udělala podle ruky. Nedopadlo to tak katastrofálně, jak jsem si zprvu myslela. Trošku křivé to samozřejmě je, ale když se na to nědíváte úplně zblízka, tak je to v pohodě, haha :D....Použila jsem podkladový lak, dále přes celý nehet lak od Golden Rose Sweet Color v odstínu 03. Potom jsem se snažila bílým lakem obkreslit špičky nehtů, na ty jsem použila lak, rovněž od Golden Rose, Fashion Color v odstínu 04. Nakonec jsem vše přelakovala TopCoatem od NYC... Hotovo, elegantní a jednoduché :).




6 comments :

  1. Laky od Golden Rose jsou taková moje srdcovka, moc blogerek je nepoužívá (pokud vím), takže tím jsi mi udělala ohromnou radost :) Jinak nehty jsou krásné, já bohužel nemívám trpělivost na to se s nimi piplat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám jejich matné a jsou skvělé, nemohu si je vynachválit :)

      Delete
  2. Vypadá to moc dobře! Mít všechny nehty stejně dlouhé a nepolámané taky si ji udělám, ale musím počkat až dorostou :)

    ReplyDelete
  3. Jednoduché a krásné, a ty tvoje dlouhé nehty ti mohu jen závidět :-)

    ReplyDelete
  4. jsi šikovná, že to uděláš takle bez šablony, super.

    ReplyDelete
  5. Máš krásné nehty:)'! taky už dlouho přemýšlím o tom že si francouzskou manikůru udělám :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...