December 2, 2013

Makeup Monday | Zapomenuté zelené líčení.

Ahojky krásky :)

Dnešní líčení jsem vyhrabala z hlouby jakési složky s nazvem ,,fjkglhd" takže jsem na něj zapomněla a nedala ho na blog. Jednou jsem ho měla v nějakém videu, už ani nevím v jakém. Jinak jsem pro vás natočila moje momentálně každodenní líčení, ale to jsem ještě nestihla sestříhat ;).




Kupodivu si ještě pamatuju postup :)


1. Chlupatějším štětcem jsem do záhybu oka nanesla světle hnědý stín.
2. Přes celé víčko jsem aplikovala výrazný zelený stín (na fotce je mnohem světlejší, špatně vyfocené)
3. Do vnějšího koutku oka jsem nanesla tmavě šedý, až koro černý stín, který jsem poté rozblendila hustším štětcem.
4. Pod obočí jsem nanesla světlounký stín.
5. Pomocí štětce jsem aplikovala černé gelové linky.
6. Tmavě šedý stín jsem nanesla i na spodní víčko.
7. A nakonec řasenka :).





5 comments :

  1. To je moc hezké líčení :) Hlavně ty linky! Nikdy se mi takové nepovedou :D

    ReplyDelete
  2. Jeeej to je krásne!! Veľmi sa mi páči odtieň tej zelenej. Veľmi ti to pristane a naozaj vydarené líčenie :o) Si šikovná
    AnLen

    ReplyDelete
  3. Barvička je nádherná!:)

    ReplyDelete
  4. skvelé líčenie a krásna zelena :)

    http://typsforyou.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...