September 22, 2013

Video | Podzimní čokoládové líčení.

Ahojky krásky :)


Z důvodu, že jsem se teď věnovala autoškole, jsem netočila videa. Dneska už mi to bylo líto, že vás tak ochuzuji, že jsem jedno musela natočit, hihi :). Tentokrát se mi ale nechtělo moc mluvit, tak jsem vsadila na zrychlené video s líčením, tím snad nic nezkazím a jednou za čas mi to prominete :). Přesto myslím, že je z videa poznat, co zrovna dělám a pokud by jste nestihli zaznamenat, jaký produkt zrovna používám, tak vám je sepíšu sem ;).


Jelikož  je tu podzim, tak si myslím, že toto líčení je na místě :). Zvolila jsem kombinaci hnědých barviček, které k podzimu neodmyslitelně patří, no ne ? :). Doufám, že se vám líčení bude líbit :).





 Použité produkty:

Gabriela Salvete – Matte Make-up
Rimmel – Stay Matte Poder
e.l.f. – Contouring Blush & Bronzing Powder (St. Lucia)
Famous – Komplete Eyebrow Kit
e.l.f. – paleta očních stínů (ta černá :D )
Maybelline Colorama – Blush (501)
AVON – Tri-lip Gloss (Luminous Mauve)
Maybelline – Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H (01 Black)
Miss Sporty – Perfect Colour Lipstick (054 Read My Lips)
Miss Sporty – Studio Lash 3D Volumythic Mascara
Miss Sporty – Lash Mascara Millionaire



Použité štětce:

e.l.f.- Stipple Brush
Zoeva Bamboo – Blush
Zoeva Bamboo -  Shader
e.l.f – Professional Blending Eye Brush
Brushart – Štětec na oční stíny
Brushart – Štetec na oční linky
Maybelline – Šteteček na oční linky¨
Essence – Šteteček na oční stíny
Essence – Smokey Eyes

Špulící fotka nesmí chybět :D

Co říkáte na toto líčení ? :)



4 comments :

  1. Ty máš ty oči tak krásný, to je neskutečný :) Líčení v hnědých odstínech mám nejraději :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc :). Hnědé líčení teď nosím nejčastěji :)

      Delete
  2. Moc ti to tady sluší, ty linky ti neuvěřitelně jdou :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...