August 13, 2013

Recenze | Zoeva - Warm Shimmer Palette.

Ahojky krásky :)
Už je to delší dobu, co jsem vám ve videu představila moji novou paletku od Zoevy. Jenže to bych nebyla já, abych zase s něčím nepříšla pozdě i sem :D. Paletku jsem teprve teď nafotila, takže sem  fotky přidávám :).

Ať tu mám taky něco napsaného tak napíšu i takovou mini recenzi :)


Co slibuje ? ,,Teplé podzimní odstíny. Tato paleta nabízí široký výběr teplých a neutrálních odstínů. Stíny obsahují třpytivé mikročástečky a dodávají barvám jedinečný lesk. V paletě jsou kombinovány saténové a třpytivé odstíny. Přirozené na denní, večerní i svatební líčení. - Dlouhotrvající stálost - Bohatá pigmentace - Vysoká barevná intenzita - Lehké stínování"

Co splnila ? Nemůžu říct nic jiného, než, že paletka je naprosto úžasná. Dá se s ní vytvořit jakékoliv líčení, jak jemné, tak i velmi dramatické. Většina stínů je třpytivých a to je to, co mám ráda. Jsou velmi pigmentované, některé měně, ale pořád hodně dobře. Dají se snadno rozblendit. Stíny jsou pěkné i jako tvářenka nebo bronzer (samozřejmě jen ty do růžova hněda ;)), červené a růžové stíny jsou pěkné jako rtěnka, černé jako oční linky. Prostě se s tím dá vyrobit cokoliv :). Stíny na oku dlouho vydrží. Dneska jsem s touto paletkou lehce vytvořila líčení podle Katy Perry (bude článek s fotkami). každý se určitě vybere ten svůj oblíbený odstín, já miluju všechny z této paletky, což se mi u žádné jiné nestalo a všechny jsou nositelné :).









VIDEO S PALETKOU



Shrnutí: Paletka je úžasná, je sice trošku dražší (544 Kč), ale určitě se do ní vyplatí investovat, protože budete nadšené, jako já :). Nemám jí co vytknout, tudíž dostává plný počet berušek :)



Jak se vám paletka líbí ? Objednáte si jí ? :)



3 comments :

  1. Paletka je fajn, miluju tuhle širokou škálu odstínů!<33

    ReplyDelete
  2. Krásné barvičky, miluju třpytivé stíny :-) ale zase se o nesmí přehánět. Pěkný článek :)

    Ráda bych tě pozvala na GA http://hollybword.blogspot.cz/2013/07/1-giveaway.html :)

    ReplyDelete
  3. Moc pěkná paletka se spousty odstíny. Ta by se mi hodila. x)
    http://wonderfulinfinity.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...