August 12, 2013

Fotorial | Elegantní růžovo hnědé líčení.

Ahojky krásky :)

Dneska jsem tu s něčím trošku jiným. Obvykle vídáte mé líčící tutoriály formou videa, ale dneska to bude formou fotek. Nazvala jsem to fotorial, prostě jsem spojila foto + tutorial :D.Myslím, že raději zůstanu u těch videí, protože když vidím ty fotky, kde se tvářím naprosto strašidelně a ještě to jedno ujíždějící oko na každé fotce, no hrůza. Na každé fotce jsem se dívala do takového jednoho bodu, takže jedno oko mám pokaždé takové šilhající, tak to prosím omluvte :D.



1.  Do očního záhybu naneste stín č.1 pomocí chlupatějšího štětečku.

2. Přes celé pohyblivé víčko aplikujte nějaký světlý třpytivý stín. Já zvolila pigment od Essence.

3. Do očního záhybu naneste stín č.2 a rozblenděte.

4. Stín č.2 naneste i na spodní víčko.

5. Nakreslete černé linky.

6. Tento bod klidně můžete vynechat.  Jinak jsem si nalepila jemné řasy,

7. Nakonec jsem aplikovala řasenku a zde je výsledek :).




Jak se vám líčení líbí ? (když opomenete moje oko :D) :)








7 comments :

  1. Máš pěkný řasy i svoje ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Dříve jsem na blog taky chtěla dávat tento typ článků, ale když fotím jednotlivé kroky líčení, mám pocit, že foťák pozře všechny barvy…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já vždycky přidám v programu trochu barev a pak to vypadá jako v reálu :)

      Delete
  3. Jsi moc krásná !! :)


    ReplyDelete
  4. super líčenie, ružová je na leto ako stvorená :)
    BeeKey

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...