July 26, 2013

Dovolenkový outfit.

Ahojky krásky :-)

Jsem pořád na dovolené,bohužel ale už zítra odjíždíme domů, někdy kolem deváté večer,takže se zítra ještě celý den můžeme koupat :-).
Mají tu všechno strašně předražené,takže jsem si koupila jen 4 věci. Škoda,že tu nikde neprodávají kosmetiku :-/.
No a tohle už je můj dnešní outfit. To video s plážovou taškou jsem nestihla natočit :-/,ale od pondělí už zase můžete čekat nová videa,nejdříve bude otevíraní Ladyboxu,který na mě bude doma čekat :).

3 comments :

  1. Pěkný outfit a sluší ti to :)

    ReplyDelete
  2. Sluší ti to. :) Pozývam ťa na moju giveaway. http://dommie-world.blogspot.sk/2013/07/giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Určitě pohodlné, tak proč ne? :o) Sluší:)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...