June 6, 2013

Úlovky z drogerie.

Ahojky krásky :)

Jelikož mám tento týden docela zaplněný, protože pořád jezdím do města a něco vyřizuji, tak nemám čas na blog :/. Ovšem jsem i ve volné chvilce opět našla čas na měnší návštěvu drogerie :D. Jelikož jsem tam šla dva dny po sobě a vůbec už do Rossmanna chodím jak domů, tak jsem si pár hezkých věciček zase odnesla :). Zkrátka v drogerii jsem jako doma :D. Navíc, když už teď nechodím do školy, tak se tam často nedostanu, takže jsem vyhlídla slevy a všechno pobrala domů :D. No a tady už jsou moje nové věci :)



Už dlouho jsem hledala nějakou tmavou rudou rtěnku bez růžového podtónu a konečně jsem na ni narazila :). Je krásná, vážně rudá a ani náznak růžové, což je docela těžké najít :). Cena ve slevě 49 Kč. (Na fotce to vypadá růžově, ale není ;)). Odstín 432 Red Rapture.


Jelikož je teď v drogerii Rossmann akce na výrobky Colorama 1+1 zdarma a ještě ke všemu mají všechny výrobky slevněné, tak jsem neodolala a musela jsem si pár věcí pořídit :). Tvářenka je jemná, přirozená s pěkným zlatavým shimmerem, takovou jsem dlouho hledala. Barvička je taková broskvovo růžová, hodně se hodí k bledulkám :). Cena 59 Kč po slevě. Odstín 301.


Další Colorama, oba tyto lesky jsem si vzala k nějakému výrobku zdarma jinak byly myslím ve slevě za 39,90 Kč. Jsou třpytkaté, ale ty třpytky nedřou pusu jen se krásně lesknou. Nádherně voní a sladce chutnají :). Odstíny 589 a 180.


Jedno velké zklamání !. Píší, že lak svítí ve tmě. Blbost !. Hledala jsem všude možně na internetu tento lak a na FB Essence jsem se u tohoto laku dočetla, že svítí jen pod UV světlem, což se zrovna moc nenajde :/ a na diskotéku nechodím. Dost mě to zklamalo, že jsem si koupila lak, který nevyužiju a bude mi zase někde stát :/. Cena 49,90 Kč.


Laky od Coloramy jsem si hooodně oblíbila, už jich mám myslím 5 :). Mají dlouhou výdrž a průměrné schnutí, ale nejnádhernější barvy !. Cena 39,90 Kč ve slevě. Odstín 50.



A jako poslední tu mám lak na vlasy, na který čekám už velmi dlouho, jelikož ten mlj děsnej od Taftu furt nechtěl dojít :D. Už jsem ho jednou měla a byla jsem s ním spokojená, jen jsem chtěla zkusit i jiné laky, takže jsem měla hodně děsných laků. Tenhle neslepuje vlasy, hezky voní a dobře se vyčesává :). Cena 99,90 ve slevě.




1 comment :

  1. Na tu rtěnku od NYC jsem se dívala v obchodě, ale nakonec jsem ji tam nechala :)
    Co se týče akce Colorama, donesla jsem si domů první lak, vlastně teda dva. Akce jsem si nevšimla, tak mě hodná paní u pokladny upozornila, ať si jdu ještě pro jeden :))

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...