June 23, 2013

Outfit | Nové šaty.

Ahojky krásky :)

Jelikož jsem sháněla něco pohodlného na dovolenou, tak jsem tak nevědomky procházela Pantaloonem a najednou je uviděla. Hned mi padly do oka a musela jsem si je jít zkusit. No padly suprově :). Měly je ještě v tmavě modré a černé barvě, ale mě přišly tyhle béžové takové neutrální a zároveň vhodnější na léto, navíc téměř nic v téhle barvě nemám :). Stály 199 Kč a byl k nim i pásek, takže tady pro mě platilo ,,no nekupte to" ;).
A proto, že mají nad prsama gumu, tak mě konečně nemají kam spadnout :D. prostě jiné šaty bez ramínek mi nemají na čem držet :D. Měli je bohužel jen v téhle nudlózní velikosti, což je docela blbý, ale kdo máte postavu jako já, tak se na ně běžte mrknout do Třebíčského Pantaloonu :).





5 comments :

  1. jsou hezké a cena mi přijde super :)

    ReplyDelete
  2. Takhle Ti ten culík strašně moc sluší :) ! Šatičky jsou nádherný a cena je zadarmo, z barev bych si asi taky vybrala tuhle, stejně jako ty! Pořád sleduji Tvá videa na youtube, jsi strašně sympatická :) !

    ReplyDelete
  3. Jsou krásné, jen se mi k tomu moc nelíbí ten pásek.

    ReplyDelete
  4. krásné šaty,moc ti sluší...:-)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...