June 27, 2013

Můj blog na Bloglovin ? Co mi zbývá...



Ahojky krásky :)

Už jste si 1000x museli všimnout článků typu "GFC se ruší". Nevím, co je na tom pravdy, ale o svoje milé čtenáře rozhodně přijít nehodlám. Takže se přesouvám, asi jako každý v této době, na Bloglovin, který mi není zrovna moc sympatický, ale co mi zbývá, že ?

Pokud můj blog máte rádi, tak budu moc vděčná, když budete můj blog a nové články sledovat tam :). GFC to sice není a vůbec nechápu, proč to vlastně ruší, protože si tím akorát poštvou bloggery proti sobě, no jejich volba, ale budeme se to snažit přežít :).

Když to tedy opravdu zruší, tak víte, kde mě pak máte hledat :). Nebo si mě můžete přidat už teď  TADY nebo najdete na konci stránky tlačítko :).

Všem, kdo mě budou odebírat jsem moc vděčná :) ♥



4 comments :

  1. GFC se neruší, ale reader a to je uplně něco jinyho. Nechapu proč všichni stresujou.

    ReplyDelete
  2. Neboj. Myslím, že se GFC neruší. Je to jen druh hoaxu, který koluje každý rok. Ještě jsem nečetla žádnou oficiální zprávu a předpokládám, že by nás o tom Google informoval :)

    Zvu Tě na mou giveaway.

    ReplyDelete
  3. funguje dál co jsem si všimla ne? jsem za to moc ráda, bloving taky moc nemusím :)
    http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...