June 6, 2013

Diary | 6.6.2013

Ahojky :)

Už jsem se vám dlouho nevypovídala, takže tady to je :D. Teď to bude tak trochu život Lonnie ;). Tento týden mám nabytý program, takže každé odpoledne jsem nebyla doma. začnu pátkem.


Pátek: Konala se rozlučková akce se třídy v kulturáku na vesnici, kde bydlí moje kamarádka, ta to i zařizovala. No ale věděla jsem proč jsem nikdy na žádnou akci se třídou nešla. nemám ty lidi ráda a jelikož jsme byli všichni už docela veselí, tak jsme se tam já s kámošem začali hádat se spolužákem. kterej si to pak nemohl odpustit a rád se do mě začal navážet tím ať si jdu nalakovat nehty a natočit nějaký video, no jako akorát mě rozesmál, což ho taky vytočilo :D. Pořád to nechtěl nechat být, tak se začal prát s mým kámošem a já se ho zastávala a snažila se je odtrhnout. No byl z toho průser, protže to viděl starosta a tak jsme jako třída platili 500 Kč za politou zeď od piva, kde stejně nebyl ani flek. No odjeli jsme z tý akce brzo, byla to hrůza !



Sobota: Byla jsem nepoužitelná, všechno mě bolelo, jak jsem v pátek furt padala, ehm :D. Byla jsem samá modřina, bolela mě hlava a bylo mi blbě, takže další důvod, proč nechodím na akce, ty druhý dny po ní mi za to nestojej.


Neděle: Už jsem byla trošku schopná něco dělat, takže jsme s mamkou uklízeli chdou, kterou budeme předělávat. koukala jsem na Superstar a byla naštvaná kdo vyhrál :D.

Pondělí: Jela jsem na informační hodinu autoškoly. Ano, chci být řidič :D. Potom už se mi nic nechtělo.

Úterý: Předávání maturitního vysvědčení. Dopadla jsem docela dobře, takže jsem spokojená :). Byla jsem se vyfotit na řidičák, no hrůza jako vždy :D. Ale poprvé tam mám docela dobrý obočí, ale ty kruhy pod očima nejsou moc super :D.

Středa: Jela jsem za M. Poprvé jsem jela autem ! :D. Jupí, rozjet se už umím a hrozně mě to bavilo :). Myslím, že to bude můj nový koníček :D. Dostala jsem od něj paletku, mám totho nejúžasnějšího na světě ♥. Po této paletce toužím už asi třičtvrtě roku :) WARM SHIMMER PALETTE - ZOEVA ♥ moje nová láska :).


Čtvrtek: Ani dneska nemám volno. Musím jet zase do města a jít k doktorovy potvrdit, že můžu řídit, takže další zabité odpoledne. Teď už jsem se musela donutit napsat něco na blog, páč furt chci a chci, ale nejsem schopná to udělat, takže teď když jsem se rozepsala, tak tady je tento mega dlouhý článek a kdo to přečetl až sem, tak mu gratuluji a dávám mu medaili za výdrž :D.


11 comments :

  1. Ahoj Linnie!! :D Nebyla si dnes ve čtvrtek 6.6.2013 v Třebíči??

    ReplyDelete
  2. A uděláš i videjko na paletku? :) plus foto řidičáku! nevěděla jsem žes dělala řidičák a už si složila i testy ( ps : mamka učí v autoškole ) :D JE MI SKORO 13 a už umím skoro celou teorii :D ALE Nechci se vychloubat :D JEN DRÍM PALCE ;) nebo gratuluji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Video na paletku bude :). Fotku z řidičáku dám na FB :). A do autoškoly jsem teprve nastoupila, v pondělí mám první hodinu teorie, ale k přihlášce tam chtěli fotku :). To já se teprve šprtat začnu :D.Děkuju :))

      Delete
  3. Fakt máš toho plno :D Já byla pondělí, úterý a středu doma kvůli povodním, tak jsem měla klídek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak hlavně ať se voda nedostane k vám a povodně v pohodě zvládnete :)

      Delete
  4. Ahoj Lonnie!! :D Kde si byla dnes 6.6.2013?? Možná jsem tě potkala, ale nevím to jistě :DD pp :* Si skvělááá!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byla jsem v Třebíči, ale nevím kde jsi mě mohla potkat :D. Děkuju :))

      Delete
  5. Jeeej také články mám rada...hm tak rozlúčka,to muselo byť nepríjemné.Ale čo narobíš,kolektív si nevyberáš.Len je smutné,že ešte aj na konci sa ľudia tak pohádajú.Ja sa bojím vodičáku..a ta skoro ho robiť nemienim! :D

    ReplyDelete
  6. My jsme byli ve třídě hodně rozdělení na skupinky a pak to takhle vypadalo :/. A to já zse naopak strašně těším na jízdy, když už teď vím, že mě to baví a do čeho jdu :)

    ReplyDelete
  7. Mas drsne pravopisne chyby ;D u nas by takove chyby neudelalo ani dite v prvni tride:D ale jinak si super a rada koukam na tve videa :))

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...