May 20, 2013

Video | Nákupy duben 2013.

                         Ahojky krásky :)

No moje maturita se chýlí ke konci a já teď vůbec nestíhám blogovat. Teď mám pauzu od učení, takže teď čekejte nával článků s videi, ať to tu mám zase kompletní :). Představte si, že už jsem na blog nedala 8 videí, no jsem to ale ludra :D. Ve čtvrtek mám ústní maturitu a mám pocit, že nic neumím, jen tak mimochodem, na angličtinu jsem se ani nepodívala, nějak spolíhám na to, že to okecám :D. Až tohle  skončí, tak se začnu opět věnovat blogu, což už mi chybí :). Dokázala jsem teď je ntočit videa, nic vím, takže mě snad chápete :).



1 comment :

  1. Jsou horší zkoušky než maturita , to mi věř. Do čtvrtka máš ještě dost času. Budu Ti držet palce.

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...