May 26, 2013

Moje 3 maturitní outfity.

Ahojky krásky :)

Konečně teď po maturitě budu mít čas zase na blog, na který jsem teď dost, s prominutím, prděla, protože se mi nechtěly vymýšlet články ;).Byla jsem schopná jen sem tam natočit video :). No a když už jsem u toho maturitního shonu, tak vám ukážu co jsem měla na sobě na písemných maturitách a potom i na té ústní části. Jo a musím se vám pochlubit i tady -> JSEM MATURANT !!!! :D :). No byl to dost záhul, ale jsem strašně ráda, že už to mám za sebou a budu mít chvilku klid :). V příštích dnech vás čeká nával videí a nějaký ten článek :).

Písemná Aj

Košile - C&A
Svetr - C&A
Sukně - NewYorker

Písemná Čj

Šaty - NewYorker
Svetr - Pantaloon
Kalhoty - Pantaloon

Ústní maturita

Šaty - ASOS
Bolerko - od vietnamců

Který outfit se vám líbí nejvíce ? :)



13 comments :

  1. Nejvíce se mi líbí ta sukýnka, co jsi měla na písemné angličtině ;)

    ReplyDelete
  2. prvý je totálne mimo vobec sa ta sukna nehodi ku tej bluzke. Ostatné možu byť :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chtěla jsem být trošku extravagantní :D. Děkuji :)

      Delete
  3. No kvetovana sukna a kárována kosela...Katastrofa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nevím proč, ale mě se to naživo líbilo :) Ale děkuji za názor :)

      Delete
    2. ale ta sukna s čiernym tričkom by bola supeeeer :_)

      Delete
  4. ještě jednou moc gratuluji! :-)
    nejvíc se mi líbí ten na ústní část, i ten druhý je super, ale trochu mi tam vadí kombinace kostky a kytiček, ale jinak super :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc :). No někumu můžou vadit některé vzory dohromady, ale mě se to líbilo :).

      Delete
  5. První outfit je opravdu podle mě dost mimo. Na maturitu se vůbec nehodí a vlastně mám problém vymyslet, kam by byl nositelný. Druhý model je mnohem lepší a myslím, že je k této příležitosti adekvátní. U třetího outfitu tě musím pochválit - za bolérko. Šatičky jsou velice hezké, letní , ale na maturitu je lepší mít schovaná ramena a odhalování si nechat až po absolovování a nikoho zbytečně nedráždit .

    ReplyDelete
  6. Za ten první outfit by me u statnic vyhodili :D V komisi mam zaslouzilou pani velvyslankini a to by bylo coro... Ale ten treti vypada moc hezky, zvlast ty saty :-)

    ReplyDelete
  7. Druhý a třetí se mi líbí moc - sluší Ti to, u toho prvního beru, že písemné přece nejsou zas taková společenská událost. Takže nebudu tady nějak soudit, navíc když sama jsem na ně šla např. v ošoupaných jeansech (tehdy nonplusultra stylových v měřítku středoškolačky) v kombinaci čistě bílá košile, čímž jsem chtěla dát najevo, že jsem "nad věcí" ;) A takto oblečená jsem dorazila jediná z celého ročníku ;)
    Iwi

    ReplyDelete
  8. lidi v klidu, na písemnou maturitu někdo jde i v džínách, takže mi to příjde ok.

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...