May 26, 2013

Lak na nehty | Gabriella Salvete 132

Ahojky krásky :)

Teď bych vám ráda představila nejehezčí za poslední dobu, na který jsem narazila :). Když jsem ho v obchodě uviděla, tak jsem ho muela mít :). Můj přítel byl tak hodnej, že mi k maturtitě koupil rovnou dva, teda za tu písemnou maturitu. Ani nevíte, jakou strašnou radost mám z toho, co od M. dostanu k písemné maturitě :). Představte si, dostanu paletku stínů, po které smutně slintám už tři čtvrtě roku :). Zatím vám neřeknu, která to bude, klidně můžete hádat, ji nak to bude překvapení, pak vám ji zase ve videu představím :).
No ale zpět k laku :). Má nádhernou barvičku a opravdu nechápu, jak někdo může vyrobit lak, který je červený, na sluníčku růžový a když nehty nakláníte, tak je zlatý, no prostě BOMBA !. Pořád mám tendenci se na ty nehty koukat a kývat s nimi ve světle :D. Tento lak, stejně jako všechny od G.S. má dlouhou výdrž, kdo máte pevné nehty, tak si myslím, že vydrží i týden :). Mě s mýma super nehtama vydrží nejvíce 3 dny :D.  Schne průměrně rychle, ale bez nadlaku bych ho hned někde obtiskla, takže na mě schne pomalu ;). Cena je tuším 69 Kč, ale mě ho přítel koupil ve slevě za 49 Kč.





1 comment :

  1. Ta barvička vypadá krásně :)

    Bobunka3liska.blogspot.com

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...