March 10, 2013

Video: Get Ready With Me: Deep Brown Eyes & Pink Lips.

Ahojky krásky :)

Mám tu pro vás get ready with me video, o které jste si psali. Já teda nevidím rozdíl mezi normálním videem a tímhle, ale tak co, alespoň se mi více líbí název :D. Tentokrát jsem si nalepila umělé řasy, které mi poprvé po chvilce přestaly vadit a mám je na očích ještě teď a nevím o nich :). Snad se vám video bude líbit :). Budu ráda, když mi pod článek nebo pod video hodíte komentář s názorem na toto líčení :)



Bonusová z mého dnešního focení venku :)





6 comments :

  1. To líčení se ti povedlo, jsi šikulka :-)

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. náhodou ten účes je super :)

    ReplyDelete
  3. ahoj zajimalo by me jestli mas pritele a jak si s nim dlouho:)a jestli planujete svatbu:)
    Veronika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přítele mám a jsme spolu už 3 roky. No tak jako na svatbu je ještě hodně brzo a vážně si nedokážu představit, že bych se teď někdy měla vdávat :D. Jako jednou to plánujeme určitě, ale to může být i několik let ;).

      Delete
  4. Super uces vidaril sa ti a licenie taky super:-)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...