February 1, 2013

Reorganizace laků na nehty.

Znovu vás zdravím :)

Minulý týden jsem měla zase takovou chuť si něco uklidit, takže jsem se vrhla na moje laky, protože to byla jedna velká kupa, kde se nedalo nic najít. Navíc těch laků mám už natolik, že jsem si musela opatřit další krabici :D. No prostě jsem si je chtěla nějak hezky srovnat. První nápad byl, že je srovnám podle barev.




Když jsem je seřadila podle barvy, tak se mi to vůbec nelíbilo a znovu jsem je vysypala :D. Druhým pokusem bylo, že jsem je seřadila podle značky a tak už jsem to nechala :). Líbilo se mi, že jsou vždy souměrně veliké, to podle barev byl pěknej maglajz  :).



Takové ty věcičky a pomůcky jsem jen vzadu trošku srovnala :). Teď jsem konečně spokojená a opět se v tom vyznám :).

With ♥ your eL.


4 comments :

  1. Páni:O Tolik laků jsem teda u nikoho neviděla:D

    ReplyDelete
  2. Hezká sbírka :D. Já jich mám doma max. 15 z toho většina nepoužívaná :D

    ReplyDelete
  3. Tý jo:O Taky bych to měla už protřídit!:)
    ZábavnáKosmetika

    ReplyDelete
  4. Pěkná sbírečka:D

    littleann5.blogspot.cz :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...