February 22, 2013

Pár nových věcí do sbírky.

Ahojky krásky :)

ANO, žiju ! :D. Týden jsem se vám vůbec neozvala, achjo. Měla jsem škola, pak jsem se taky rozhodla každý den cvičit a každý den už od neděle jsem to také vydržela :). To je na mě výkon :D.  Už se necítím tak přejetě. Ono taky není zrovna super sedět každý den celé odpoledne u počítače. Z takovouhle bych umřela ve třiceti :D, musím se sebou něco dělat :).
V týdnu jsem si něco málo pokoupila ve slevách a jsem zase trošku happy :).



Tužka z Avonu. Objevila jsem poklad !. Nejlepší tužka jako jsem kdy měla. Extra černá, dobře kreslí, vydrží :)

S těmito stíny určitě udělám nějaké líčící video :)


O takovéhle stíny jsem už dlouho stála :). Jen mi vždy přišly drahé, ale u NYC je slevnili na 66 Kč :). Jsou to krásné třpytivé stíny :)


No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...