February 9, 2013

My Week in Pictures.

Přeju krásné poledne :)

Týden každodenních písemek mám za sebou a dokoncej sem vám ho i zdokumentovala :). A teď už týden prázdniny, boží ! :).

Nové šaty z Asosu ♥

Škola :/

Moje kolekce berušek a pan Mrkvička v sešitě hotelového provozu :D (moje favoritka je beruška Zombie :D)

Nový "organizér" na moje paletky :)

Jendou po ránu ;)

Já jako Duck Face s Lucinkou :))

Moje a Kubovy ksichty na bowlingu :D

Když se snažím aby to vypadalo, že se učím (z něminy jsem si nechala dát 5 a pak jsem to druhý den dala na 2 :D)

Toasty jsou můj život ♥ :D (věřte mi, dělám ty nejlepší :D)

With ♥ your eL.

3 comments :

  1. super random z týždňa :)
    www.blognats.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tak to jsme dvě :D taky si čmárám do hotelového provozu :D a mimochodem hezky maluješ:)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...