January 24, 2013

Thursday Review: Recenze produktů z prosincového Ladyboxu.

Ahojky krásky :)

Tento článek je přednastavený, protože touhle dobou jsem pravděpodobně u kadeřnice a čekám na působení barvy na vlasy. Doufám, že ze mě udělá zase člověka, už se na sebe nemůžu dívat, haha :).

PS: Teď jsem náhodou narazila na moji složku s fotkami z praxe v červnu a v ní našla video, jak mě líčí můj kámoš, myslela jsem si (nebo spíše doufala), že jsem ho smazala, ale bohužel :D. Chcete abych ho nahrála na Youtube nebo se s tím mám jít radši zahrabat, protže to video je strašnej propadák a je to docela trapas :D ?

Teď vám chci něco málo říci k jednotlivým produktům nebo spíše vzorečkům z prosincového LB :). Jen berte ohled na to, že ty recenze budou jen z prvních dojmů, protže nemám šanci z jednoho vzorečku udělat velký závěr, není prostě možné abych zaznamenala za tak krátké používání nějaký vysledek ;).

Začala bych mým novým miláčkem :). Toto tělové máslo je naprosto úžasné, má skvělo vůni, která dlouho vydrží v pokožce (i po šesti hodinách ji stále cítím). Když se máslem natřu, tak udělá na kůži takový zvláštní povlak, který je na dotek strašně příjemně jemný a sametový, což mi připomíná stejný pocit jako báze pod make-up. Má hodně hustou konzistenci a i přesto se dobře roztírá a vsakuje. Jen škoda, že v plné ceně stojí 700,- což bych za něj nikdy nedala, takže si s ním šetřím :).


10/10


Zřejmě začínám od těch nejlepších, takže tu mám dál tento denní a noční krém v jednom. Má působit proti vráskám a regenerovat pleť. To rozhodně nemůžu posoudit po tak malém zkoušení, ale co musím dodat je, že vážně dobře hydratuje, jak píší, což já v zimě opravdu ocením. Další věcí je moje zavislot na jeho vůni, haha :D. Prostě je to taková čistá a svěží vůně, nevím jak jinak ji popsat, taková hrozně příjemná a nevtíravá.    Plná cena je 249 ,- za 15ml, což mi také přijde přehnané, ale jsem ráda, že jsem ho mohla alespoň vyzkoušet :).

9/10


Jako další tu mám krém na ruce s mandlovým olejem a bambuckým máslem, které mají pečovat o namáhanou pokožku, má působit proti předčasnému stárnutí pleti. Nato, že je tento produkt BIO, tak nesmrdí (ano a to já tyhle přírodní vůně fakt nemusím). Je to taková bylinková vůně jako usušené květiny, která je mi příjemná. Krém dobře hydratuje, takže bych ho přesně doporučila do tohoto období. Je hodně mastný, ikdyž se vstřebá, tak udělá na rukách takový hodně mastný film, ale to mi v zimě zrovna nějak nevadí, jen mám pak akorát vše zapatlané.Plná cena za 75 ml je 119 Kč, což už je trošku lepší cena a byla bych možná i ochotná to za něj dát.
7/10


A tohle je přesně to, co jsem myslela těmi "skvělými" přírodními vůněmi. Tohle je to co tak nesnáším a strašně mi to smrdí. Představa, že se tímhle nechám masírovat a že mě to má uklidnit mi přijde naprosto nereálná. Ještě jsem na to neměla odvahu, ale tak zkusím to, ale budu hodně trpět. Nevím, který z nich smrdí hůře :/. Jinak bych k tomu řekla jen to, že je to klasický masážní olejíček, který ani nechci nějak moc testovat.
1/10


Vyzkoušela jsem tyto vzorečky a mám z nich tak trochu podobný pocit jako z těch masážních olejíčků. Rovněž příšerná p¨řírodní vůně. Nevím proč, ale nějak ty "vůně" špatně snáším (jen ty přírodní). Navíc ani jeden z těchto krémů mi není sympatický, protože mi příjde, že mi vysušují pleť. Měla jsem ji po nich hrozně napnutou a ráno takovou ospalou. Takže tohle je pro mě taky trochu kix. Nevím proč je to 24h intenzivní hydratační krém, když to pleť akorát napne a moc jí to nepomůže, ať se jde divoká růže bodnout :D. Za plné balení u toho růžového chtějí 325 Kč za 30 ml -> katastrofa a za ten fialový nevím, protože to bylo v létaku a ne přímo v LB.
1/10


Konečně mám za sebou ty škaredé recenze a pokračuji zase v těch kladných. Ze stínu od Inglotu jsem měla velkou radost, dokonce se mi trefili i v barvě. Tahle krásná intenzivní tmavě šedá se shimmerem je pastvou pro moje oči. Ještě jsem ho nevyzkoušela v praxi na očích, ale jen na ruce, kde se drží jako přibytý. Někdy s ním udělám nějakíé to líčení :). Plná cena je pro mě taky bohžel docela vysoká a to 159 Kč za tento malý stín.


9/10


No a jako poslední tu mám tento čistící peelingový pudr. Stačí nasypat trošku do dlaně, smíchat s vodou a jemné s tím masírovat pleť. Mám pocit, že obličej je po něm takový čistý a svěží, tak asi funguje :). Peeling ? Rozhodně ne, našla jsem v tom tak 3 malá zrníčka, která by mohla dělat nějakou tu peelingovou prácičku, ale to je tak všechno, takže je to spíše na dočistění pleti, než na odstranění odumřelé kůže. Co mi na něm vadí je opět jeho vůně, tentokrát to nesmrdí přírodně, ale jak jetá soda :D. Dělá se mi z toho trošku šoufl, ale dá se to přetrpět, protže výsledek za to docela stojí :). Za plné balení chtějí prosím neuvěřitelných 1 345 Kč  za 15 ml 8-O (pokus o smajlíka s vykulenýma očima :D). To si z nás asi výrobci dělají prču, to přece nemůžou myslet vážně :D.
5/10

A to je z tohoto Ladyboxu všechno, téměř ze všech výrobků mám radost a jsem ráda, že jsem zase mohla vyzkoušet něco nového. Mám z něj takové smýšené pocity, ale jinak myslím, že se docela povedl a plánuju si koupit třeba ještě další. Jen bych byla radši, kdyby to už posílali v krabičkách, kvůli které jsem si ho také kupovala a mám nějaký přitroublý, naprosto nevyužitelný pytlík s hromadou pilin, které dělají neskutečný bordel, takhle to vidím já, ale je to můj názor ;). Doufám, že jsem vám těmito recenzemi alespoň trošku rozšířila obzory :).

With ♥ your eL.





1 comment :

  1. Jo , dej to video jak tě líčí kamarád bude to dobrý TAG :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...