January 25, 2013

Objednávka z Asosu + moje nové vlasy.

Ahojky :)

Dneska mi řišel balíček z Asosu až z Anglie :). Na ASOS.com mají poštovné zdarma, takže si můžete objednat třeba jen jedny naušnice :). Na tuto stránku mě přivedl kamarád, protože tam pořád něco nakupuje. Jsou tam docela drahé věci, teda alespoň pro nás chudší studenty, hihi, ale něco se tam občas najít dá :). Já jsem si objednala tohle :).





Těchto 9 párů mě vyšlo na 162 Kč :).

 _______________________________________________________________________________

Jak jsem psala, tak jsem byla ve čtvrtek u kadeřnice, naposledy jsem u ní byla někdy loni v září, což už musíte uznat, že to už bylo potřeba tam zajít :). Takže jsem chtěla vlasy zarovnat, abych neměla každý vlas jinak dlouhý, protože ikdyž jsem je stříhala, tak se mi ty horní vlasy ulámaly a vypadaly otřesně. teď mám téměř vše v jedné rovině a jsem moc spokojená :). Dále jsem si nechala po roce nabarvit i vlasy, protože mi konce vlasů úplně vybledly a vypadaly rovněž hrozně. Vybrala jsem si stejnou barvu, kterou jsem si asi před dvěma měsíci nechala nabarvit clip-iny, takže mi teď ladí a mé vlasy jsou sjednocené a konečně znovu vypadají zdravě :). A pokud jste ještě neviděli fotku na blogovém FB, tak ji dám i sem :)


Tady to s bleskem vypadá hrozně světle,ale je to doslova medová barva :).


With ♥ your eL.



2 comments :

  1. Tie náušničky sú krásne!
    Ja som sa bola tiež strihať po dlhej dobe,pretože som nemohla pozerať na svoje končeky.Pfúú 10 cm išlo asi dole,no nevadí aspoň vyzerajú oveľa zdravšie .:))

    ReplyDelete
  2. moc pěkný účes

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...