January 5, 2013

Můj maturiťák - Part I.

Ahojky :)

Včera měla naše třída maturitní ples. Čekala jsem, že to nebude nic moc, ale nakonec mě to docela překvapilo. Dobře jsem se bavila, ale jelikož nejsem až takový pijan, tak jsem se nemohla rozumně bavit se spolužáky :D. Půlnoční překvapení se nám také povedlo bez kixu, nástup taky, až na to, že jsem třídní šťouchla do prsa, když jsem nevěděla jak do té šerpy mám vlézt :D, kapela byla překvepivě také dobrá, na to, že jsem ji sehnali den před maturiťákem, protože onemocněl člen předchozí kapely, tak to zrušili (hajzlové :D). Později dodám i nějaké to sestříhané video, které točil M., protože fotky a videa od něj ještě nemám. Tohle je to jediné, co jsem fotila já ;).

Příprava výzdoby, balonky jsme měli sladěné se šerpama :).

Všichni nafukují balonky, až se dusí :D

Koutek s tombolou. Bylo fakt těžký najít všechny ceny podle čísla a seřadit je do krabic ;).

Výroba masek na půlnoční překvapení. Já jako Marilyn :).

S Justinem :D :D

Kuba jako Justin :D :D

Moje plesové líčení :)


Kompletní makeup :)

Účes od kadeřnice :)

Z boku :)

Z druhého boku :D

A tak ještě ze předu :D

Maturitní nehty .)

S mým milovaným :)

Tohle všechny jsem měla v účesu :D

A takhle nějak to vypadalo, když jsem si účes sundala :D. Ráno to vypadalo o 99,9 % hůř :D.


A zbytek zase příště (bude to mnohem větší nával fotek), možná ještě 2 části ;).

With ♥ your eL.


13 comments :

  1. teda, měla jsi super ´čes a líčení! :-)
    těším se na další fotky :-)
    T.

    ReplyDelete
  2. Slušelo ti to"!:)

    ReplyDelete
  3. slušelo ti to... hlavně to líčení je moc pěkný :) hodně štěstí k maturitě :)

    ReplyDelete
  4. Ahoj, moc ráda bych tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování.
    Také jsem začala rozjíždět takový malý menší projekt, tak pokud máš zájem určitě mě navštiv... :)
    Pokud se ti u mě zalíbí, samozřejmě budu moc ráda, když se staneš mým pravidelným čtenářem!:)
    Přeji příjemný sobotní večer, Jíťa :)

    PS: Velmi ti to slušelo a to líčení je dokonalé!:)

    ReplyDelete
  5. super fotky:)
    bola si krásna princezná:)!

    ReplyDelete
  6. krásné připravy:) A ten učes- bomba:O<33,ale kolik si toho v tom učesu měla tak to stálo za to:)! A krásné fotečky.

    ReplyDelete
  7. ten účes <3 a to líčení je hrozně krásný (: podle příprav to vypadá na skvělý stužkovák (:

    ReplyDelete
  8. ahoj, mohla bych se tě zeptat kolik tě ten ples stál? já maturuju za 2 roky a když jsem slyšela částky od různých lidí, tak celkem šok...vč. šatů :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ve třídě je nás 27 a každy jsme platili 1500,- takže nás to vyšlo celkem na 40 500,- + každý musel přinést nějaké ceny do tomboly + kdejaká holka si kupovala drahé šaty. Z toho co jsme vyděla jsme zaplatili skoro vše a něco se nám i vratílo, takže nás to celkem vyšlo každého na 350 ,- což mi příjde v pohodě :).

      Delete
  9. ahoj moc ti to slušelo

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...